به گزارش ایرنا از کمیته امداد استان، صفر توحیدی روز چهارشنبه در تشریح کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین افزود: امسال این حامیان بیش از 34 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند تا آنها بدون ‌دغدغه و با آسودگی خاطر بتوانند زندگی کنند.
وی اظهار کرد: حامیان علاوه بر پرداخت حق سرانه خود به صورت ماهانه، برای رفع مشکلات درمانی، تأمین جهیزیه و تهیه لوازم خانگی ایتام تحت حمایت نیز در تلاش هستند.
وی با اشاره به اینکه همواره حمایت‌ها و اقدامات نیکوکارانه حامیان به فرزندان معنوی خود سیر صعودی دارد، بیان کرد: امسال یکهزار و 400 حامی جدید در استان به جمع حامیان طرح اکرام پیوسته‌اند.
وی با بیان اینکه پنج هزار حامی طرح محسنین نیز در استان با حمایت‌های خود شادی‌ بخش فرزندان خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند، اضافه کرد: طرح محسنین با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود.
توحیدی گفت: 2 هزارو 658 نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت استان مشمول طرح محسنین هستند و امسال کمک‌های حامیان طرح محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 90 درصد افزایش یافته است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه حامیان در آستانه عید نوروز نیز کمک‌های بسیاری به ایتام و فرزندان طرح محسنین کرده‌اند، افزود: با حمایت‌های همه جانبه حامیان تلاش می شود تمامی نیازهای ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت رفع شود تا آنها با شادی و نشاط مضاعف سال نو را آغاز کنند.
بیش از ۵۸ هزار مددجو در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) قرار دارند.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.