معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر 682 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در زندان‌ها چشم‌انتظار مساعدت خیرین برای آزادی از بند هستند
.

یوسف خدادادی در حاشیه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در اردبیل در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در آستانه عید نوروز ستاد مردمی دیه در قالب برنامه‌های مختلف سعی دارد تا تعدادی از زندانیان جرایم مالی غیرعمد مستحق و نیازمند را با کمک خیرین از زندان آزاد تا این افراد در آستانه عید نوروز در کنار خانواده‌های خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا برای اولین بار همایش بانوان خیر با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای آزادسازی زندانیان محکوم ملی پنجشنبه در سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ادامه داد: در آستانه عید نوروز تمام سعی ما بر این است تا تعدادی از 682 زندانی جزایم غیرعمد را که بخشی از آنها را بانوان تشکیل می‌دهد از زندان آزاد کنیم.

خدادادی تصریح کرد: در سالجاری با کمک خیرین موفق شدیم 307 نفر را به میزان بدهی 23 میلیارد تومان از زندان آزاد کنیم و تعداد 100 نفر نیز به مبلغ 500 میلیون تومان با پرداخت بدهی آنها از سوی افراد خیر به سرعت زمینه آزاد‌ی‌شان فراهم آمده است. وی بیان کرد: بسیاری از این افراد از بد حادثه و به خاطر مشکلات مالی گرفتار زندان شده‌اند و امیدواریم در یک کار خداپسندانه و اخلاق‌مدارانه با همراهی آحاد جامعه و خیرین بتوانیم در آستانه سال نو زمینه آزادی تعدادی از این زندانیان را فراهم تا شادی را در بین خانواده‌های آنها شاهد باشیم
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.