معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: کمیه حمایت قضایی به صورت دقیق و با بررسی ابعاد مختلف موضوع سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌کند تا موانع احتمالی را از پیش روی فعالان این بخش بردارد
.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: ما از ابتدای امسال و با تشکیل مرتب و مستمر جلسات کمیته حمایت قضایی به دنبال آن هستیم تا به شکل واقع‌بینانه و با کمک و همراهی نهادهای مختلف سرمایه‌گذاران قانونی و مشروع را در رسیدن به اهداف متعالی کمک و همراهی کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در کنار مهیا کردن بسترهای سرمایه‌گذاری ضرورت دارد در رفع موانع پیش روی آنهایی
که در طول سال‌های گذشته سدی در مقابل اهداف اقتصادی و اشتغال آنها بوده به نوعی برطرف کنیم.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: استان اردبیل همانند سایر استان‌ها نیازمند تحول در حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری است و به یقین با بسترسازی‌هایی که در حال انجام است تحول اساسی در جدی در این بخش در سال‌های آینده اتفاق می‌افتد.
 
خدادادی ادامه داد: همه نهادها و دستگاه‌های مرتبط به ویژه بانک‌های عامل باید با تلطیف قوانین و مقررات به نفع سرمایه‌گذاران به گونه‌ای عمل کنند تا امکان رفع موانع و مشکلات به وجود آید.
 
در ادامه این جلسه دادستان اردبیل نیز بیان کرد: اگر بخواهیم در مسیر حرکت سرمایه‌گذاران و امنیتی که برای آنها برقرار می‌شود اخلالی ایجاد کنیم قطعا آنها از سرمایه‌گذاری مایوس و دلسرد می‌شود.
 
سیدناصر عتباتی خاطرنشان کرد: با توجه به روزهای پایانی سال انتظار می‌رود مدیران بانک‌های عامل بدون وقفه و یا بهانه‌جوئی دنبال پرداخت تسهیلات برای متقاضیان باشند که در این زمینه حرکت سنجیده آنها رضایتمندی سرمایه‌گذاران را رقم خواهد زد. وی گفت: اصل در حوزه سرمایه‌گذاری توجه و تاکید بیشتر بر توان افزایی فعالان اقتصادی است که خود می‌تواند زمینه حضور مثمرثمر سرمایه‌گذاران بیشتر را در
اردبیل فراهم کند
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.