به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی که در سالن جلسه اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد،اظهار کرد: دهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری برگزار شد و پنج فقره پرونده مربوط به سرمایه‌گذاران استان و مشکلات واحد‌های تولیدی در این جلسه مطرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

وی افزود: بیشترین مشکلات مطرح شده در این جلسه مربوط به بانک‌ها بود و متاسفانه در سیستم بانکی مشکلات عدیده‌ای برای سرمایه‌گذاران وجود دارد و برخی از دستورعمل‌های داخلی بانک با قواعد کلی حقوقی و همچنین بخشی از این دستور عمل‌ها با مقررات بانک مرکزی مغایرت دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، گفت: پرونده‌ای دیگر مربوط به ادارات اجرایی استان بوده که در این پرونده احساس می‌شد ادارات مربوطه در بحث کمک به سرمایه‌گذاری قصور داشته‌اند که در این زمینه نیز تصمیمات لازم جهت حل این مشکلات اتخاذ شد.

خدادادی تصریح کرد: انتظار داریم سیستم‌های بانکی و ادارات اجرایی در بحث سرمایه‌گذاری با نظر موثق، مثبت و مساعدت‌آمیز همکاری کنند، زیرا اگر ورود مثبت به موضوعات داشته باشند سرمایه‌گذاران و واحد‌های تولیدی استان با خیل مشکلات مواجه نخواهند شد.

وی گفت: سعی دستگاه قضایی بر این است که با حمایت از سرمایه‌گذاران قانونی، مشکلات در فرآروی واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران را حل کند و در همین خصوص در مجموع امسال 53 مورد مشکل واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری را در جلسات مطرح کرده‌ایم و تصمیمات لازم گرفته شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 819601
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.