به گزارش ایرنا ، اکبر بهنام جو روز پنجشنبه در آئین بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان کوثر افزود: سرمایه ‌گذاری گسترده در استان نیازمند همت همه مسئولان و مردم است و مربوط به دستگاه خاصی نیست.
او گفت: فرمانداران باید به عنوان نمایندگان سرمایه گذاران بخش خصوصی عمل کنند تا خللی در سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی اشتغال زا ایجاد نشود.
وی اظهار کرد: پیگیری و کارهای اداری سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در بخش های مختلف در کمترین زمان ممکن در این استان انجام خواهد شد و این کار وظیفه مسئولان تمام دستگاه ‌های اجرایی استان است.
استاندار اردبیل همچنین با اشاره به اینکه آب گیوی به هیچ منطقه ای اختصاص نمی‌ یابد، افزود: آب تولیدی شهرستان کوثر برای مردم این منطقه است و باید برای مصارف مردم منطقه اختصاص داده شود.
بهنام ‌جو اظهار کرد: برای اجرای طرح پایاب سد گیوی برنامه ویژه ‌ای داریم که طرح آن تا چهار ماه آینده باید آغاز شود.
استاندار اردبیل همچنین در جلسه اقتصاد مقاومتی این شهرستا گفت که به جهت کوهستانی بودن شهرستان کوثر بویژه مرکز آن، طرح گردشگری و باغ شهر گیوی با مشخص شدن مشاوران، اجرایی می شود.
وی اضافه کرد: وجود آب های گرم در منطقه قابلیت های گردشگری را افزایش داده و با احداث مجموعه آب گرم های مجهز و مدرن با استاندارد جهانی این شهرستان از بن بست اقتصادی خارج شود.
بهنام جو با اشاره به اینکه بنای حمام سنگی بعنوان مهمترین اثر تاریخی کوثر به عنوان موزه باید مورد بازدید مسافران قرار گیرد افزود: با جذب سرمایه گذار و برنامه ریزی لازم انتقال آب این حمام برای احداث یک مجموعه بزرگ ضرورت دارد.
استاندار اردبیل در سفر به شهرستان کوثر علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی از حمام سنگی که یکی از آثار تاریخی این شهرستان است، بازدید کرد.
در جریان سفر بهنام جو به کوثر ، 27 طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از 73 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان به بهره برداری رسید.
شهرستان کوثر در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.