رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال روز سه شنبه گفت: مسابقات تیراندازی به اهداف ثابت خلخال جام فجر با شرکت 105 نفر از تیراندازان مرد و زن در 2 رشته تفنگ و تپانچه بمدت سه روز در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی پوریایی ولی شهر خلخال برگزار شد.
سیدناصر میرمرسلی افزود: در پایان این مسابقات در بخش تیمی تیم تیر اندازی اداره ورزش و جوانان با کسب بیشترین امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و تیم های اداره امور مالیاتی و شرکت آب فاضلاب روستایی به ترتیب در رده های دوم و سوم جای گرفتند.
او گفت: در بخش مردان و کارمندی این مسابقات که با شرکت 37 تیرانداز از 15 اداره ، نهاد و سازمان برگزار شد، در رشته تپانچه بهرام نقی زاده از خبرگزاری ایرنا ، سرهنگ محمد نمازی از فرماندهی انتظامی و هادی نوری از اداره امور مالیاتی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
وی اظهار کرد: در رشته تفنگ نیز افشین سلیم پور از دانشگاه آزاد اسلامی ، سید مصطفی مرادخانی از صدا و سیما و علی رضایی از شرکت آب و فاضلاب روستایی به ترتیب اول تا سوم شدند.
او گفت: در رده آزاد این مسابقات نیز که با شرکت 16 تیرانداز برگزار شد در رشته تفنگ احمد صفری ، محمد حسن محمدی و مهدی صفری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رشته تپانچه نیز شایان نقی زاده ، رضا امیدی و رسول سلیمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
به گفته وی ، در بخش بانوان کارمندی و آزاد این مسابقات نیز که با شرکت 52 ورزشکار در 2 رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد در رشته تیراندازی با تفنگ و رده سنی نوجوانان هانیه ساقی ، زهرا مهری و نگین مرادی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در رشته تپانچه نیز پریسا زمانی ، مریم نجفی و مریم صحبت زاده اول تا سوم شدند.
او گفت: در بخش کارمندان زن این مسابقات در رشته تفنگ بادی خدیجه قیوم زاده ، فریبا میرزایی و افسانه ذبیحی عنوان اول تا سوم را کسب کردند و در رشته تپانچه نیز شهلا قیوم زاده ، رقیه یوسفی و راضیه قیوم زاده به ترتیب اول تا سوم شدند.
به گفته میرمرسلی ، در رده آزاد این مسابقات و در رشته تفنگ زهرا صفائی ، رقیه آقازاده و لیلا اسدی به ترتیب امتیاز مقام اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در گرامیداشت دهه فجر سومین جشنواره ورزش ها و بازی های کودکان خلخال با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی با شرکت بیش از 25 کودک و نونهال زیر هفت سال به همراه والدین خود شرکت کردند.
برگزاری مسابقات دوی چهار دست و پا ، دو با گونی ، ماست خوری و چند مسابقه شاد در بین کودکان شرکت کننده از جمله مسابقات اجرا شده در بین کودکان حاضر در این جشنواره بود و در پایان این مراسم به 130 کودک شرکت کننده در این جشنواره جوایزی اهدا شد.
دومین دوره جشنواره ورزش ها و بازی های بومی و محلی نیز قرارر است در شهرهای کلور مرکز بخش شاهرود و هشجین مرکز بخش خورش رستم خلخال برگزار شود.
تیم تنیس روی میز خلخال نیز عنوان قهرمانی مسابقات سه جانبه تنیس روی میز استان اردبیل گرامیداشت دهه فجر را کسب کرد.
این مسابقات با شرکت چهار تیم از شهرستان های خلخال ، اردبیل و نیر به میزبانی خلخال برگزار شد که در پایان و در بخش تیمی تیم هیات تنیس روی میز خلخال با کسب بیشترین امتیاز در سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد و تیم های بسیج هیات تنیس روی میز شهرستان نیر و تیم فجر خلخال به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.
در بخش انفرادی نوجوانان این مسابقات نیز مرتضی آذری ، مانی فرهودی و حسین حیدری از اردبیل به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در مسابقه انفرادی آزاد هم وحید شهبازی اول شد و سجاد مسعودی دوم و اکبر مهدویان از شهرستان نیرسوم شد.
بمناسبت دهه فجر 10 برنامه ورزشی از جمله المپیاد ورزش های همگانی و جشنواره ورزش کارمندان و 50 برنامه ورزشی در خلخال اجرا می شود.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.