غلامرضا خداوردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و با کمک خیرین، موسسه ره پویان عصر جوان، از سوی اداره ورزش و جوانان آزادشهر، جهیزیه 25 زوج جوان به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب خرید 13 قلم لوازم خانگی تهیه و اهدا شد.
وی افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر، پیاده روی بزرگ خانوادگی روز جمعه در آزادشهر از میدان مرکزی به مقصد گلزار شهدای گمنام این شهر واقع در پارک شهر برگزار می شود که با هماهنگی صدا و سیمای گلستان، از شبکه سوم سیما نیز پخش می شود.
وی افزود: در پایان این راهپیمایی به قید قرعه جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان اهدا می شود.
خداوردی افزود: در ایام دهه فجر، فستیوال ورزشی شهرستان آزادشهر با حضور ورزشکارانی از این منطقه برگزار می شود و صاحبان عناوین برتر این مسابقات برای حضور در المپیاد ورزشی که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، معرفی می شوند.
وی با اشاره به پروژه ساخت زمین چمن آزادشهر گفت: در تلاشیم زمین چمن شهرستان را هرچه سریعتر به اتمام برسانیم و در این راستا تاکنون 10 میلیارد ریال هزینه شده و با تزریق 10 میلیارد دیگر این پروژه به اتمام خواهد رسید.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر افزود: در روز 12 بهمن نیز پیاده روی بزرگ خانوادگی برگزار خواهد شد.
خداوردی با اشاره فعالیت‌های صورت گرفته گفت: هیات های ورزشی شهرستان آزادشهر از قبیل فوتبال، والیبال، بدمینتون، وزنه‌برداری و هندبال ساماندهی شده است.
وی گفت: برای تعمیر اماکن ورزشی از جمله سه سالن قدیمی شهرستان مبلغ 300 میلیون ریال تخصیص یافته و تعمیرات آن درحال انجام است.
وی با اشاره به استعدادهای نهفته ورزشی آزادشهر بیان داشت: زهرا بذرافشان به اردوی تیم ملی زیر 19 سال بانوان فوتبال کشور دعوت شده است و طیبه شاملو نیز در رشته دو کوهستان که در شیراز برگزار شد به مقام سوم در سطح کشور دست یافت.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.