به همت انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل کتاب آموزشی  " EPT  - MSRT"در 88 صفحه و سه بخش به چاپ رسید. 
به ایسنا منطقه اردبیل، مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: کتاب مذکور توسط دکتر امید علاف اکبری، مدیرگروه زبان انگلیسی جهاددانشگاهی اردبیل و از مدرسان برجسته زبان استان تالیف شده است. 
مهران محمدی با بیان اینکه این کتاب سعی دارد مفاهیم آزمون های EPT –MSRT را با استفاده از روش های ساده و سریع به مخاطبین منتقل نماید خاطرنشان کرد: در بخش اول به تبیین مفاهیم اصلی گرامر زبان انگلیسی مورد نیاز در آزمون پرداخت شده است که برای داوطلبان آزمون ها بسیار ضروری است. 
 وی ادامه داد: در بخش دوم کتاب، نکات و بعضی از روش های تست زنی و مهارت های لازم و در بخش سوم مهارت های مورد نیاز برای پاسخ دادن به سوالات شنیداری معرفی و سعی شده است موارد مورد نیاز داوطلبین به صورت ساده،  سریع و خلاصه وار توضیح داده شود. 
محمدی با اشاره به اینکه این کتاب توسط مؤلف در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل تدریس می شود خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با حضور در این کلاس، از آمادگی لازم برای آزمون های EPT –MSRT برخوردار شوند. 
وی تصریح کرد: کتاب آموزشی مذکور  به قیمت 100 هزار ریال از معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان، میدان شفا عرضه می شود.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.