به گزارش خبرنگار ایرنا ، شفیع حسینی ، عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از اداره ها و دستگاههای اجرایی برتر استان اردبیل در حوزه های امر به معروف و نهی از منکر ، حجاب و عفاف ، صیانت از حقوق شهروندی و پشتیبانی از مدافعان حرم افزود: باوجود آنکه اردبیل ازجمله استانهایی در کشور محسوب می شود که مردم آن از میزان درآمدهای عمومی پایین برخوردارند اما میزان بالای کمکهای نقدی مردم منطقه به جبهه مقاومت از ارادت و عشق قلبی مردم اردبیل به اهل بیت (ع) حکایت دارد.
وی اظهار کرد : تمام کمکهای نقدی انجام شده ازسوی کارکنان ارگانها و اداره های دولتی استان اردبیل به جبهه مقاومت به شکل اختیاری و داوطلبانه بوده و حتی یک ریال نیز از اعتبارهای دولتی نبوده است.
حسینی در ادامه گفت: هرچند نابودی داعش در سوریه مسجل شده اما باتوجه به اینکه جنگ های نامنظم علیه تروریست های تکفیری در جبهه مقاومت ادامه دارد کمک های مردم ایران به این جبهه ضروری به نظر می رسد.
به گزارش خبرنگار ایرنا معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در این نشست با بیان اینکه تعدادی از اداره های دولتی این استان هنوز مستندات خودشان را در ارتباط با این حوزه ها به کمیته ذیربط ارایه نداده اند گفت : انتظار می رود که مدیران این دستگاههای اجرایی مستندات خود را برای امسال تحویل دهند تا حق هیچ اداره ای ضایع نشود.
علی نواداد افزود: باوجود آنکه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل رقم بالایی از کمک های نقدی به مدافعان حرم تحویل داده اما این نهاد به ذکر نام خود برای تجلیل تمایل ندارد.
معاون سیاسی استانداری اردبیل همچنین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر از مردم و تمام کارکنان دولتی استان اردبیل خواست که به شکل یکپارچه با شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن یکبار دیگر بیعت خود با آرمانهای بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از دست آوردهای ارزشمند آن را به جهانیان اعلام کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل ترتیب یافت از 15 اداره برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ، 15 اداره برتر در حوزه کمک به جبهه مقاومت و هشت اداره برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی با اهدای لوح سپاس و تندیس ویژه تقدیر شد.
همچنین استانداری اردبیل برای قدردانی از کمکهای سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل به جبهه مقاومت ، لوح سپاس و تندیس ویژه به این نهاد اهدا کرد.
6019 /6016
خبرنگار : مسعود وسیله** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.