همزمان با اولین روز از دهه فجر و با حضور مسئولان استانی درمانگاه شبانه‌روزی فجر در اردبیل به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در محل مجتمع ایثار اردبیل برگزار شد این درمانگاه با اعتبار یک میلیارد تومان و در بخش‌های مختلف درمانی افتتاح شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و و تبریک فرارسیدن ایام پرغرور دهه فجر اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات هر چه بیشتر و کامل‌تر به خانواده‌های شهدا و ایثارگران اردبیل این مجموعه عظیم توانبخشی، درمانی و تفریحی در 4 هکتار زمین و با 14 هزار مترمربع زیربنا در سه فاز شامل استخر، سالن ورزشی و درمانگاه افتتاح و در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.
یاسر شاهی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما شاهد فاز اول این مجموعه بزرگ در استان اردبیل هستیم، خاطرنشان کرد: فاز دو این مجتمع با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که از مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم با یک همت راسخ در سال آینده نسبت به افتتاح تمام فازهای این مجموعه اقدام کنند.
وی با یادآوری اینکه مجموعه بزرگ توانبخشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی ایثار بخشی از نیازهای جامعه ایثارگران را در اردبیل تامین می‌کند، بیان کرد: با بهره‌برداری از تمامی فازهای مجمع ایثار در اردبیل در سال آینده شاهد ارتقای خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران و خانواد‌های شهدا در استان اردبیل خواهیم بود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: درمانگاه شبانه‌روزی ایثار اردبیل در یک مجموعه منسجم و در 350 مترمربع با هزینه‌‌کرد یک میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
شاهی تمام خدمات ارائه شده به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه اصلی مسئولان این نهاد اعلام کرد و گفت: ما امروز هر چه از عزت و سعادت در کشور داریم به برکت حضور و وجود ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداست به واقع ولی نعمتان این جامعه محسوب می‌شوند.
وی با یادآوری اینکه امام خمینی در مسیر انقلاب عزت نفس و بزرگی را برای مردم به ارمغان آورد، تصریح کرد: شعار نه شرقی – نه غربی که در آرمان اصلی این انقلاب بود جزو اجتناب‌ناپذیر این انقلاب است و این استکبارستیزی در ذات وجودی انقلاب موج می‌زند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ولایت‌مداری و حرکت در مسیر عدالت و معنویت را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر این فرمول کلی در انقلاب‌های دنیا دیده شود قطعا و یقینا به اهداف عالی خود دست خواهند یافت.
شاهی روحیه استکبارستیزی مردم ایران را از اوایل انقلاب نقطه عطف و قوت کشور خواند و بیان کرد: این استکبارستیزی لازمه اصلی حیات و بقای کشور است که باید این روحیه در تمام ادوار حفظ شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.