آثار دو هنرمند اردبیلی؛ به فراخوان آثار هنری با موضوع «گرم شدن کره زمین» در لندن، راه یافت.

به گزارش ایلنا، آثار دو هنرمندان اردبیلی؛ «رحمان مجرد» در بخش عکس و «نوید طالبی» در بخش پوستر به فراخوان آثار هنری با موضوع «گرم شدن کره زمین» در لندن راه یافت.

لندن به عنوان یکی از پایتخت‌های کشورهای اروپایی دارای بیشترین تعداد هنرمندان و سازمان‌های هنری است و وب سایت Artist Quarter لندن، برای حمایت و کمک به ترویج صدای جمعی در خصوص «گرم شدن کره زمین» این جشنواره را برگزار می کند.

موضوع اصلی این فراخوان؛ «گرم شدن کره زمین، جنگ آب و چشم‌انداز هنرمند در آینده» است و هنرمند می بایست؛ چشم انداز آینده احتمالی که توسط رفتار انسان نسبت به سیاره زمین تعیین می شود، را تفسیر کند.

به نظر می رسد که؛ آب در معرض خطر سقوط واقعی قرار گرفته است. و توجه به؛ دیدگاه های درون گرا، خلق و خوی و حرکات درونی، محکومیت ها و هشدارها، تغییرات سریع آب و هوا، فقدان آب آشامیدنی، پیشرفت بیابان، سرزمین های غرق شده، ناپدید شدن یخچال های طبیعی و... از اهداف این فراخوان است.

آثار منتخب به صورت دائمی در سایت هنری Lys d’Or به صورت آنلاین ثبت و قابل مشاهده است و در این فراخوان؛ هنرمندانی از کشورهای ایران، هند، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، اتریش، آمریکا، آلمان، نروژ، کانادا، برزیل، ترکیه و بلژیک، حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.