مدیر کل پست استان اردبیل گفت: 12 اسفند سالجاری آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری 2018 میلادی است
.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی امدادی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: این مسابقه که همه‌ساله توسط اتحادیه پست جهانی برگزار می‌شود با هدف ارج نهادن به آثار برتر در بخش نامه‌نگاری است که به 22 اثر برگزیده براساس رای هیئت داوران تمبر طلا و نقره اهدا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: از میان این آثار یک اثر به عنوان نماینده کشور ایران به اتحادیه پست جهانی برای شرکت در مسابقه ارسال شده و به 100 آثار نیز جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
مدیر کل پست استان اردبیل حداکثر سن شرکت‌کنندگان در این مسابقه را 15 سال اعلام کرد و افزود: نامه مورد نظر حداقل در دو صفحه و حداکثر در چهار صفحه به صورت دست‌نویس و یک رو با درج مشخصات کامل نویسنده نوشته و ارسال می‌شود.
امدادی از توزیع پاکت‌های مخصوص این مسابقه از طریق ادارات پست، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدارس به صورت رایگان خبر داد و بیان کرد: شرکت‌کنندگان بدون پرداخت هزینه پستی می‌توانند نامه‌های خود را ارسال کنند.
وی با بیان اینکه آثار نوشتاری در داخل پاکت‌های ویژه مسابقه نامه‌نگاری گذاشته و ارسال می‌شود، تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند نامه‌های خود را از طریق دفاتر پست و صندوق‌های پستی سطح شهر ارسال کنند که آخرین مهلت ارسال آثار 12 اسفند سالجاری تعیین شده است.
مدیر کل پست استان اردبیل موضوع مسابقه را «تصور کنید نامه‌ای هستید که در زمان سفر می‌کنید قصد دارید چه پیامی به خوانندگان خود منتقل کنید» اعلام کرد و گفت: هیئت داوران از میان نامه‌های ارسالی بهترین نامه را انتخاب و به منظور شرکت در رقابت‌های بین‌المللی آن را روانه اتحادیه پستی جهانی خواهند کرد.
امدادی هدف از این مسابقه را افزایش آگاهی از اهمیت نقش خدمت پستی در جامعه و نیز ترویج فرهنگ مکاتبه اعلام و خاطرنشان کرد: امیدواریم برنده مسابقه نامه‌نگاری 2018 یکی از نوجوانان ایرانی باشد تا در سطح جهانی بتوانیم استعداد و ذوق ایرانی را به نمایش بگذاریم.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.