رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه افزایش رویدادهای فرهنگی در جامعه بستر توسعه هموار می کند، گفت: برگزاری رویداهایی مانند نمایشگاه کتاب در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نقش اساسی دارد. 
مهران اوچی اردبیلی در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اردبیل در گفتگو با ایسنا منطقه اردبیل با بیان این مطلب افزود: مطالعه و کتابخوانی را باید به عنوان نیاز اساسی و روزانه خود قرار دهیم بطوریکه قرار گیری کتاب در سبد فرهنگی ما نیز میتواند راهی برای حمایت از نویسندگان و ناشران استانی و کشوری باشد. 
وی افزود: امسال سطح نمایشگاه و کتاب های عرضه شده بالاست و حضور علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه، سبب انس بیشتر آنان با کتاب و مقدمه ای برای مطالعه بیشتر شده است. 
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان با بیان اینکه کتاب یکی از راه ‏های کسب دانایی است، یادآور شد: کتاب و کتابخانه، مجموعه ارزشمندی را شکل می‏ دهد که می ‏تواند در راه شکوفایی و بالندگی افراد و جوامع نقش سازنده‏ای ایفا نماید. 
اوچی اردبیلی حضور انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل در یازدهمین نمایشگاه کتاب بزرگ استان را یادآور شد وگفت: در غرفه این انتشارات بیش از 60 عنوان کتاب حضور دارد و در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی، کتاب‌های این انتشارات و همچنین انتشارات جهاددانشگاهی کشور با 40 درصد تخفیف عرضه می شود. 
   گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اردبیل از 21 تا 26 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل دایر می باشد و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 از این نمایشگاه بازدید نمایند.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.