مدیر بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: اردبیل مهد سرآمدان و فرهیختگانی است که لازم است همه آنها شناسایی و مورد تجلیل قرار گیرند
.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، از دکتر داور شیخاوندی و دکتر محمد زاهدی اصل به عنوان استادان برجسته دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
 
در این مراسم حسین شایقی با تاکید بر ترویج فرهنگ نخبه پروری و تجلیل از فرهیختگان افزود: این بنیاد تجلیل از فرهیختگان و دانشمندان را در دستور کار قرار داده تا از این طریق فرهنگ نخبه پروری و پاسداشت ارزش های علمی ارتقا یابد.

مدیر بنیاد نخبگان استان اردبیل تجلیل از نخبگان، نخبه پروری و نخبه شناسی را از اهداف اصلی بنیاد ملی نخبگان استان دانست تا مفاخر علمی کشور شناسایی و به مردم معرفی شوند.

وی اضافه کرد: تجلیل از این اساتید برجسته با همکاری انجمن مددکار اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی و انجمن مدیریت دولتی، استانداری اردبیل و بنیاد نخبگان استان را با هدف شناساندن آنان به جامعه و استفاده از خدمات ارزنده آنان در رشته های تخصصی دانست.

مدیر بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: دانشمندان، فرهیختگان و نخبگان علمی سرمایه ملت هستند بطوریکه این دانشمندان و نخبگان می توانند در توسعه پایدار و همه جانبه نقش مهمی را در کشور ایفا کنند.

دکتر محمد زاهدی اصل در سال 1324 در روستای نیار اردبیل متولد شد وی یکی از مددکاران با تجربه‌ای است که اسلوب، دانش و تکنیک این حرفه را در کلاسهای درس آموزشگاه خدمات اجتماعی آموخته است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.