معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ضرورت تبلیغ و ترویج فرهنگ ازدواج آسان را مورد تأکید قرار داد و گفت: افزایش مهارت های ارتباطی و تقویت باورهای دینی و ارزش های اخلاقی راهکاری اثربخش در پیشگیری و کنترل طلاق است.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سرهنگ کریم نوری در نشست علمی ـ تخصصی با موضوع طلاق، نیروی انتظامی را در خط مقدم پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: ناجا با تکیه بر توانمندی، تخصص و مهارت کارکنان خود مطالعات جامع و هدفمندی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام داده، که نتایج مثبتی به دنبال داشته است.
وی با تأکید بر ضرورت همدلی، همگامی و انسجام اجتماعی در مسیر افزایش شور و نشاط جامعه اظهار داشت: در پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی، باید اساس فعالیت ها تمرکز بر روی اقدامات فرهنگی، آموزشی و تربیتی باشد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل طلاق را یکی از آسیب های مهم اجتماعی که بسترساز وقوع نابسامانی ها و کجروی ها است، عنوان کرد و بیان داشت: افزایش مهارت های ارتباطی و تقویت و تعمیق باورهای دینی و ارزش های اخلاقی راهکاری اثربخش در پیشگیری و کنترل طلاق است.
 نوری ضرورت تبلیغ و ترویج فرهنگ ازدواج آسان با بهره مندی از ظرفیت رسانه را مورد تأکید قرار داد و گفت: شایسته است زوجین به افزایش صمیمیت در کانون خانواده اهمیت ویژه ای داده و گفتار و رفتار خود را زیبنده صداقت کنند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با تبیین و تشریح علل وقوع طلاق تصریح کرد: باید این عوامل با راهکارهای کارشناسی شده احصاء و مرتفع شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.