به گزارش ایرنا، طیبه فلکیان روز پنجشنبه در نشست با هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه امکان حل مشکلات انجمن ها به تنهایی از سوی دولت امکان پذیر نیست، دفاتر استانی باید از منابع استانی بویژه از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده کرده و مجاز هستند تا
در جهت در آمدزایی برای دفاتر با شرکت ها و کارخانجات تعامل و همکاری داشته باشند .
ناصر اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز با اشاره به اقدام های موثر در زمینه سینما گفت: در استان اقدام های خوبی در زمینه تولید فیلم های بلند سینمایی انجام و خبرهای خوبی در این زمینه داریم .
در جریان سفر مدیر امور استان های انجمن سینمای جوانان ایران دفتر انجمن سینمای جوانان مشگین شهر بازگشایی شده و مهدی توحیدی بعنوان سرپرست این دفترمعرفی شد.
در این حال مدیر انجمن سینمای جوان اردبیل گفت: فیلمسازان جوان اردبیلی امسال 28 فیلم کوتاه ، مستند و انیمیشن تولید کرده اند.
میر دولت موسوی افزود: فیلم های تولیدی توسط هنرجویان این انجمن شامل 19 فیلم کوتاه داستانی ، 9 انیمیشن و چهار فیلم مستند می باشد.
وی بیان کرد: هنرجویان و فیلمسازان این انجمن همچنین امسال موفق به کسب 10 جایزه از جشنواره های بین المللی ، ملی ، منطقه ای و استانی شده اند.
به گفته وی ، امسال فیلمسازان و هنرجویان این انجمن موفق به حضور در 27 جشنواره بین المللی ، 20 جشنواره ملی و هشت جشنواره منطقه ای نیز شده اند.
انجمن سینمای جوان استان اردبیل از دفاتر موفق استانی می باشد که در زمینه تولید و آموزش رشته های عکاسی و فیلمسازی فعالیت می کند.
خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.