میر دولت موسوی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار جایزه از این جوایز مربوط به جشنواره های بین االمللی و توسط فیلم ' یک آن' کار نقی نعمتی از جشنواره اسکپتو ایتالیا و فیلم کوتاه ' 999999999 ' به کارگردانی کریم عظیمی از جشنواره های معتبر ' اطراف آلمان ، فینیکس فرانسه و فیلم طلایی لندن می باشد.
وی بیان کرد: در بخش جشنواره های ملی نیز فیلم ' بلندگو' کار بهنام اسداللهی جایزه ویژه بخش دانشجویی جشنواره سلامت و فیلم 'عروسی مسلم' ساخته رضا جمالی جایزه دوم کارگردانی جشنواره تدبیر را کسب کردند ضمن اینکه کسب جایزه سوم فیلمنامه نویسی توسط مریم صبوری از جشنواره فرهنگی مردمی آب حیات و جایزه اول جشنواره فیلم کوتاه مدرسه فیلمسازی توسط رامین فرزانه به خاطر فیلم ' برشی خاص از یک وضعیت' نیز از موفقیت های دیگر هنرمندان جوان استان در سال جاری بوده است.
موسوی اضافه کرد : کسب جایزه اول از نخستین سوگواره عکس سیمای ارادت توسط محسن زارع و حضور فیلمنامه یک روز آبی نوشته یوسف یزدانی در جشنواره منطقه ای شبدیز نیز از موفقیت های دیگر هنرمندان استان می باشد.
مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل همچنین اظهار کرد: امسال فیلمسازان و هنرجویان این انجمن موفق به حضور در 27 جشنواره بین المللی ، 20 جشنواره ملی و هشت جشنواره منطقه ای نیز شده اند.
موسوی تاکید کرد که این موفقیت ها نشان از استعداد کم نظیر جوانان هنرمند استان اردبیل می باشد که در شرایط سخت و با مشکلات زیاد کسب کرده اند و در صورت حمایت مسئولان این موفقیت ها بسیار بیشتر از این خواهد بود.
انجمن سینمای جوان استان اردبیل از دفاتر موفق استانی می باشد که در زمینه تولید و آموزش رشته های عکاسی و فیلمسازی فعالیت می کند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.