میر دولت موسوی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: فیلم های تولیدی توسط هنرجویان این انجمن شامل 19 فیلم کوتاه داستانی ، 9 انیمیشن و چهار فیلم مستند می باشد.
وی بیان کرد: هنرمندان اردبیلی این فیلم ها را با استفاده از امکانات محدود انجمن سینمای جوان و در برخی موارد با هزینه شخصی تولید کرده اند و این در حالی است که در صورت حمایت از سوی مسئولان توان انها به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی است.
موسوی اضافه کرد : با اینکه با محدودیت امکانات مواجه می باشیم اما برنامه های آموزشی انجمن در حال برگزاری است و امسال تاکنون دوره های گام سوم دوره فیلمسازی با حضور 19 نفر هنرجو، دوره فیلمسازی 96 با حضور 20 نفر هنرجو، دوره فیلمنامه نویسی در شهرستان پارس آباد با حضور 15 نفر هنرجو، کارگاه های فیلمنامه نویسی بصورت هفتگی برگزار شده است.
او بیان کرد: برگزاری نمایشگاه ، تور تخصصی و مسابقات عکس ، مشارکت در برنامه های کمپین باهم فیلم ببینیم ، نشست های تخصصی و کاری نیز در موارد مختلف از جمله برنامه های این انجمن در سال جاری بوده است.
موسوی پیشتر نیز گفته بود که هنرجویان و فیلمسازان این انجمن امسال موفق به کسب 10 جایزه از جشنواره های بین المللی ، ملی ، منطقه ای و استانی شده اند.
به گفته وی ، امسال فیلمسازان و هنرجویان این انجمن موفق به حضور در 27 جشنواره بین المللی ، 20 جشنواره ملی و هشت جشنواره منطقه ای نیز شده اند.
انجمن سینمای جوان استان اردبیل از دفاتر موفق استانی می باشد که در زمینه تولید و آموزش رشته های عکاسی و فیلمسازی فعالیت می کند.
خبرنگار : گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.