مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: 161  بازرسی از تجهیزات شهربازی در 9 ماهه سالجاری در استان اردبیل انجام شده است. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، هاشم علایی در تشریح این خبر گفت: سازمان ملی استاندارد از سال 88 استانداردسازی تجهیزات شهربازی و وسایل زمین بازی را که مصوبه شورای عالی استاندارد کشور بود، ابلاغ کرد و در این راستا باید تجهیزات و وسایل بازی مورد نظارت  و بازرسی قرار گیرد . 
علایی با بیان اینکه تمامی شهر بازی‌های استان، در طول سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازرسی و بازدید فنی و ایمنی قرار می‌گیرند، یادآور شد در همین راستا 161  بازرسی از تجهیزات شهربازی در 9 ماهه سال جاری در استان اردبیل انجام شده است 
وی خاطر نشان کرد: در  9 ماهه سال جاری تعداد 34  دستگاه نصب شده شهرهای بازی استان به دلیل عدم اخذ تاییدیه استاندارد با همکاری شهرداری اردبیل، پلمپ و از فعالیت آنها جلوگیری بعمل آمده است. 
علایی به همکاری و تعاملات صورت گرفته با شهرداری های تظار میرود شهرداری های استان نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده اند جلوگیری بعمل آورند. 
وی در پایان گفت: از همشهریان عزیز تقاضا می شود به هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن گواهی بازرسی و بهره برداری تجهیزات و دستگاه های بازی اطمینان حاصل کنند. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.