بابک صمدیان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیروزی در دیدار روز گذشته مقابل خیبر خرم آباد بسیار دلچسب بود اما هرگز نمی توانیم از باقی ماندن در لیگ 2 آسوده باشیم چرا که سه دیدار مهم در پیش داریم که بسیار تعیین کننده هستند.
وی افزود: از دست دادن امتیاز در این دیدارهای باقی مانده چه بسا منجر به سقوط تیم شود بنابراین باید در 2 بازی پیش رو به امتیاز لازم برسیم.
صمدیان بیان کرد: 2 بازی مهم با تیم های بالای جدول داریم که بسیار مهم به شمار می روند و در سرنوشت هر یک از تیم ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی با قدردانی از تلاش تیمش و حمایت مسئولان گفت: بازیکنان شهرداری به رغم برخی مشکلات بسیار مطلوب در زمین ظاهر شدند ضمن اینکه حمایت خوبی از سوی مسئولان را تاکنون شاهد بوده ایم.
وی افزود: هفته آینده نیز بازی سختی مقابل گیتی پسند قعرنشین گروه سه داریم و نباید فریب جایگاه این تیم را بخوریم چرا که در صورت پیروزی در مسابقه هم شانس بقا در لیگ 2 دارند.
صمدیان یادآور شد: انتظار داریم مسئولان همانند گذشته از تیم حمایت لازم و به موقع را داشته باشند تا در نهایت بتوانیم سربلند مسابقات را به پایان ببریم.
وی در خصوص شانس این تیم برای صعود گفت: فاصله امتیازی تیم ها بسیار نزدیک است و چه بسا با سه پیروزی در دیدارهای باقی مانده هم بتوانیم رهسپار دور دوم شویم.
وی افزود: تاکنون در پنج بازی گذشته که هدایت تیم شهرداری همدان را برعهده داشته ام به سه تساوی و 2 پیروزی دست یافته ایم و به نظرم تیم ما شخصیت برد پیدا کرده و در ادامه هم می تواند به موفقیت لازم برسد.
تیم شهرداری همدان در حال حاضر با 22 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته دوم قرار دارد.
شهرداری دوشنبه هفته آینده در همدان پذیرای گیتی پسند اصفهان است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.