به گزارش ایرنا ، دکتر محمد تقی آل ابراهیم روز سه شنبه گفت: این تفاهم نامه در زمینه آموزشی، پژوهشی و هرگونه همکاری مشترک بین 2 دانشگاه می باشد.
وی با بیان اینکه در راستای این تفاهم نامه، تبادل دانشجو، استاد و محققان انجام خواهد شد، افزود: همچنین انجام همکاری های لازم برای انتشار مقالات مشترک، برگزاری کنفرانس، سمینار، سمپوزیوم، کارگاه های تابستانی و دوره های آموزشی مشترک از مفاد این تفاهم نامه است.
آل ابراهیم با بیان اینکه این تفاهم نامه به مدت 2 سال بوده و قابل تمدید است، تشریح کرد: گروه همکاری های علمی و بین المللی این آمادگی را دارد تا در هر کدام از موارد فوق با پیشنهاد و نیاز همکاران هیات علمی با دانشگاه ایلیا وارد مذاکره شده و قرارداد ببندند.
او افزود: دانشگاه محقق اردبیلی مسئول کارگروه گرجستان بوده و مسئولیت ایجاد ارتباط بین تمام دانشگاه های ایران با تمام دانشگاه های گرجستان را دارا می باشد.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول تحصیل هستند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.