به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال افزود: به نظر می رسد در شرایط فعلی غلبه بر مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور نیازمند وحدت رویه و همت همه مسوولان قوای سه گانه نظام است.
وی گفت:متهم کردن دولت به بهانه تنظیم بودجه و پیش بینی افزایش قیمت حامل های انرژی در حالی که این بودجه باید به تصویب نمایندگان مردم در مجلس برسد کار درستی به نظر نمی رسد.
وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حوادث اخیر کشور گفت: مگس همیشه پا بر روی زخم می گذارد واگر چنانچه از مشکلات داخلی کشور غافل نمی شدیم بهانه به دست دشمن برای راه اندازی ناارامی و ایجاد اغتشاش در کشور نمی افتاد.
وی اظهار کرد: همه ما باید قبول کنیم که مشکلات مختلفی در داخل جامعه وجود دارد که باید به دست مسوولان و همکاری مردم حل و بهانه به دست دشمن برای دخالت در امور داخلی ایران اسلامی ندهد.
وی گفت: در چنین شرایطی انتظار از مسوولان قوه قضائیه افزایش شدت برخورد با فساد مالی ،افزایش تلاش نمایندگان مردم در مجلس برای تحقق خواسته های مردم و تلاش دولتمردان در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی ملت است.
وی ادامه: ناآرامی های دی ماه امسال به بهانه رسیدن به حق وحقوق مردم که از سوی سه ضلع مثلث شیطانی دشمنان کشور از جمله امریکا ،رژیم ال سعود و منافقین و سلطنت طلب های داخلی طراحی و با حمله به مقدسات ،اماکن مذهبی ،تخریب اموال عمومی وطرح مسایل قومیتی در سطح شهرهای کوچک قوت گرفت با حضور به موقع مردم در صحنه خاتمه یافت .
امام جمعه خلخال با بیان اینکه در نا آرامی های اخیر کشور صدمات جانی و مالی مختلفی متوجه کشورمان شد افزود :امریکا بداند که بازی های رئیس جمهوری این کشور و تلاش برای راه اندازی آشوب و اغتشاش و وارد کردن صدمه به کشور بی پاسخ نخواهد ماند .
خطیب جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش نزولات آسمانی در سال جاری و پیش بینی خشکسالی گفت:براساس آمارهای ارایه شده کاهش بارندگی های امسال در 47 سال گذشته بی سابقه بوده و با توجه به این معضل از مردم منطقه انتظار می رود در کنار انجام تمهیدات لازم مسوولان در مصرف آب نهایت صرفه جویی را سرلوحه برنامه های روزانه زندگی خود قرار دهند.
خبرنگار:بهرام نقی زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.