به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران اردبیل افزود: یکی ار مشکلات اصلی استان بیکاری است و دستگاه قضایی هم همگام با دولت در برطرف شدن مشکلات اقتصادی تلاش می کند.
وی بیان کرد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران در سال های اخیر فعال شده و در طول این مدت هم مشکلات بسیاری از واحد های تولیدی رفع شده است .
یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل هم در این جلسه گفت: کمیته حمایت از سرمایه گذاری در این استان به مشکلات حدود 260 واحد تولیدی از سال 1393 تاکنون رسیدگی کرده است.
وی گفت: حدود 90 درصد از مشکلات این واحدهای تولیدی با صدور دستور لازم در جهت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی و نیز حمایت از تولید و اشتغال در استان حل شده است.
خدادادی اظهار کرد: در زمینه مشکل عمده واحدهای تولیدی آنچه با بررسی پروندها مشهود می شود عدم رعایت و عدم اجرای نص صریح قوانین و مقررات در سیستم های بانکی و نهادها در زمینه حمایت از سرمایه گذاری و حمایت از تولید و اشتغال در استان است.
وی گفت: لازم است توجه جدی به حمایت از سرمایه گذاری و تولید و اشتغال در استان شود تا شاهد پیشرفت و توسعه استان و جذب سرمایه گذاری روزافزون در استان باشیم.
در این جلسه مشکلات تعدادی واحد های تولیدی بررسی و برای رفع آن دستورات لازم صادر شد .
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.