معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 40 سال است که جمهوری اسلامی ایران با عظمت و شکوه خود آمریکا را در تمام صحنه‌‌ها خوار و ذلیل و مستاصل کرده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار محمدرضا نقدی در یادواره ملی شهدای دی ماه سال 57 روستای نیارق در مسجد صاحب‌الزمان این روستا اظهار کرد: سرزمین ایران با آمیخته شدن به فرهنگ دینی، قرآنی و اسلامی به یک بلد طیب واقعی تبدیل شده است که در این سرزمین با تقدیم هزاران شهید توانستیم امروز عظمت، عزت، پیشرفت و اقتدار واقعی را به دست آوریم.
وی خاطرنشان کرد: شهدای ما در اوج غربت و مظلومیت در عشق و آرزوی حاکمیت اسلام و قرآن و برافراشته شدن پرچم سیدالشهدا در این کشور جان خود را تقدیم کردند ولی هرگز به چشم خود برقراری این حاکمیت را ندیدند و ملت ایران امروز مرهون و مدیون این شهدا هستند که با تقدیم جان خود توانستند برای این مرز و بوم عزتی ابدی به ارمغان آورند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز پرچم اسلام و دیانت و حاکمیت قرآن نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای ممنطقه به اهتزاز درآمده و ما پوزه دشمنان را به خاک مالیدیم، تصریح کرد: امروز خوشحال هستیم که در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و بسیاری از کشورهای منطقه با پیام انقلاب اسلامی و تکیه بر قرآن و اهل بیت پیروزی پی در پی نصیب امت اسلامی شده و روز به روز شاهد سرافکندگیی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هستیم.
نقدی با اشاره به اینکه به رغم غلبه رژیم صهیونیستی بر ارتش اعراب در سال‌های نه چندان دور امروز مردم فلسطین و غزه با تکیه بر ایمان و وحدت و همدلی خود بر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی غلبه‌ کرده‌اند، افزود: ما خوشحال هستیم که امروز امپراطوری شکست خورده تزویر و ریا آمریکای پلید بیش از هر زمان دیگر به انزوا کشیده شده است و به واسطه قدرت امت اسلامی هر روز ذلیل‌تر و خوارتر می‌‌شود.
وی به همدستی برخی کشورهای منطقه نظیر آل‌سعود در همراهی آمریکا برای یورش به یمن و برخی کشورهای منطقه‌ خلیج فارس اشاره کرد و گفت: روزی را شاهد خواهیم بود که کاخ سلطنتی حاکمان فاسق عربستان بر سر آنها خراب شده و همچون آمریکا آنها نیز در منطقه ذلیل بوده و به دریوزگی می‌افتند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: ما اگر بتوانیم راه شهدا را که برگرفته از راه عزتمند سیدالشهداست با قوت و قدرت ادامه داده و به شعارهای حقیقی آنها لبیک بگوئیم قطعا دشمنان نخواهند توانست بر اراده و عظمت این ملت غلبه کرده و یا تعرضی داشته باشند.
نقدی با بیان اینکه خداوند متعال انسان‌ها را آزاد خلق کرده اما عده‌ای می‌خواهند بشریت همچنان زیر یوغ و حاکمیت آنها باشند، اضافه کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که به رغم پیچیده شدن نسخه زور و تزویر در عالم بسیاری از انسان‌های آزادیخواه با کنار زدن زیاده‌خواهی‌های رژیم‌های غاصب و طاغوتی می‌خواهند ازاد زندگی کرده و تسلیم آنها نباشند.
وی در ادامه با یادآوری اینکه این شهدا به معنای واقعی آزادی و عزت را برای این کشور و مردم و حتی کشورهای اسلامی منطقه به ارمغان آوردند، گفت: ملت ایران در هیچ مقطع تاریخی زیر بار ظلم و زور و تزویر نرفته و با قبول شهادت هیچ وقت زندگی ذلت‌بار را نخواهد پذیرفت.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهدا جایگاه ارزشمندی در نزد خدا داشته و در بهشت برین انبیای الهی نیز حتی به جایگاه آنها غبطه می‌خورند، اظهار کرد: همه این دستاوردهای 40 ساله کشور در سایه ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان به دست آمده و ما وظیفه داریم تا این ایستادگی و مقاومت را در همه عرصه‌ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... به رغم تحریم‌های دشمن تقویت کنیم و وعده الهی قطعا تحقق یافتنی است.
نقدی افزود: ملت ایران در این چهار دهه با دستان خالی چنان ذلت و خفتی را برای آمریکا و همدستان آنان به وجود آوردند که به معنای واقعی تمام آزادیخواهان دنیا در برابر این راه طی شده همواره با حیرت و تعجب به ملت ایران نگاه می‌کنند.
وی در ادامه بیان کرد: با وجود اینکه شرق و غرب و نظام‌های زورگوی دنیا در مقطع پیروزی انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس در پشت سر ظالمان این ملت بودند اما ملت ایران با حرکت تاریخی در هر دو مقطع توانست در برابر زیاده‌خواهی دشمنان پیروز شده و تودهنی بزرگی را به آنها بزند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و قرآن را همراه با ساده‌زیستی مسئولان به ویژه مقام معظم رهبری از ویژگی‌های این انقلاب ارزشی خواند و بیان کرد: بنده با صراحت کامل اعلام می‌کنم که مقام معظم رهبری امروز چنان ساده‌زیست هستند که حتی برخی از اهالی این روستا نیز زندگی بهتری از مقام معظم رهبری دارند.
نقدی با بیان برخی از تجملات رایج در دوران پهلوی، افزود: به رغم خرج‌های بی‌حد و حصر از بیت‌المال در دوران رژیم سابق با پیروزی انقلاب اسلامی چه در دوران رهبری امام راحل و چه در عصر حاضر مسئولان و مقامات عالی کشور در ساده‌زیستی کامل به سر می‌برند و قطعا ملت ایران نیز با مشاهده این اوضاع به این حقیقت پی برده است که حاکمیت ولایت فقیه در این کشور مساوی با دفاع همه‌جانبه از حقوق مردم، مبارزه با فساد، رسیدگی به حال محرومان و دور شدن از تزویر و ریا و تجملات بوده است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و عظمتی واقعی به همراه آورده است، ادامه داد: این ملت در میان آتش جنگ تحمیلی که همه قدرت‌ها پشت سر صدام بودند توانستند با تکیه بر قدرت ایمانی خود بر دشمنان غلبه کنند.
‌ معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حوادث ماه‌های اخیر و سیلی خوردن آمریکا به دست ملت ایران اشاره کرد و گفت: اولین حادثه مربوط به ناکامی آمریکا در تربیت نیروهای تروریستی داعش بود که در عراق و سوریه به دست فرزندان انقلابی این مرز و بوم برای همیشه با ذلت و خفت پا به فرار گذاشتند.
نقدی در ادامه آزادی موصل را از دیگر موفقیت‌های جهان اسلام توصیف کرد و افزود: توطئه دیگر آمریکا در منطقه تحریک گروه‌های کرد در رسیدن به استقلال واقعی بود که برای همیشه این توطئه نیز شکست خورد و آمریکا نتوانست اسرائیل جدیدی را در منطقه به وجود آورد.
وی به حادثه استعفای نمایشی نخست وزیر لبنان و برخی از حاشیه‌‌سازی‌ها در این زمینه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در یمن نیز آل سعود به رغم برخی پشتیبانی‌ها از سوی آمریکا در تحریم و حمله و بمباران مردم بی‌دفاع یمن به ذلت افتاده و نتوانست کودتایی را که توسط برخی معانوان برپا شده بود به نتیجه برساند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستپاچگی آمریکا و همدستان آنها در اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آمریکا در این طرح 20 ساله خود نتوانست موفقیتی به دست آورد به طوری که مسله فلسطین به مساله اول نظام اسلام تبدیل شد تا برای همیشه شمارش معکوس برای نابودی این رژیم منحوس شروع شود.
نقدی ادامه داد: آخرین تلاش آمریکا برای ایجاد فتنه در داخل کشورمان بود که با هوشیاری مردم به عنوان یک نظام مردم‌سالار در نطفه خفه شد و آمریکایی‌ها نتوانستند در فتنه اخیر به اهداف شوم خود رسیده و یک جریان فتنه دیگری را در داخل کشور ایجاد کنند.
وی شکست‌های زنجیره‌ای آمریکا را در ماه‌های اخیر نشانه و نمودی از سقوط این رژیم منحوس خواند و بیان کرد: تا زمانی که این ملت قدر نعمت ولایت را دانسته و بر حاکمیت اسلام و قرآن پافشاری می‌‌کنند هیچ دشمنی نمی‌تواند بر اراده و عظمت این ملت غلبه کند.
‌ معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان یاد و خاطره شهدای روستای نیارق در دی ماه سال 57 را گرامی داشت و گفت: این شهدا با شهادت خود اتمام حجت با ما کردند و ما نیز امروز باید در تداوم مسیر عزتمند این شهدا با قوت و قدرت در صحنه‌های مختلف حاضر باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.