استاندار اردبیل گفت: ما خود را موظف به پیگیری کامل اهداف و برنامه های دولت و قول های ریاست جمهور به مردم استان هستیم تا امید و نشاط در بین مردم بخصوص جوانان افزون شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در نشست فرمانداران شهرستان های استان و مدیران ستادی استانداری با معاون پارلمانی رئیس جمهور در استانداری اردبیل با بیان اینکه پروژه راه آهن یکی از قول های رئیس جمهور به مردم استان است ادامه داد: با پیگیری های انجام گرفته و افزایش اعتبارات اختصاص یافته ، این پروژه وارد فاز جدیدی از جهش در عملیات اجرایی شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه بر اساس آمارهای رسمی بین المللی شاخص های اقتصادی کشورمان در دولت یازدهم ارتقاء یافته است ، اظهار داشت:اطلاع رسانی دستگاه ها از عملکرد و تلاش های دولت  در کشور و استان مطلوب نیست و لازم است شیوه های تبلیغ و اطلاع رسانی تقویت شود.

وی گفت: تقویت وحدت در بین مجموعه مدیریتی استان را سرلوحه کار خود قرار داده ام و معتقد هستم با وحدت وهمدلی است که می توان بر همه مشکلات فائق آمد.

استاندار اردبیل با اشاره به احصاِی موانع و مشکلات سرمایه گذاری  در استان بیان کرد: برخی دستورالعمل ها درسرعت اجرای پروژه ها مشکل ایجاد می کنند که برخی از این موارد در استان شناسایی و برای تجدید نظر به کمیسیون های کشوری ارجاع شده است که با تجدید نظر در آن، اجرا و تکمیل طرح ها و پروژه های اشتغال زایی و گردشگری در استان تسریع می یابد.

استاندار اردبیل مدیران استان و فرمانداران شهرستان ها را به ابتکار عمل ، تلاش مضاعف و اقدام های ویژه وفوق العاده برای جهش در توسعه استان فرا خواند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.