معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: با توزیع تخم مرغ‌های وارداتی و همچنین تخم مرغ‌هایی که از استان‌های همسایه به اردبیل وارد می‌شود امیدواریم نرخ تخم مرغ در اردبیل بشکند
.
 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهمن حسین‌زاده در جلسه ستاد تنظیم بازار و ضرورت تعادل‌بخشی به عرضه و تقاضا در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: با تصمیم دولت مبنی بر واردات تخم مرغ قرار است طی روزهای آینده بیش از 15 هزار تن تخم مرغ در شهرهای مختلف به قیمت تعیین شده توزیع شود.
 
وی خاطرنشان کرد: از این میزان قرار است در مرکز استان با توجه به تمرکز نیمی از جمعیت در اردبیل بیش از 8 تن تخم مرغ به قیمت تعادلی در مراکز فروش عرضه شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل افزود: علاوه بر تخم مرغ‌های وارداتی قرار شده دو استان معین آذربایجان شرقی و گیلان در تامین تخم مرغ مورد نیاز استان و فروش مازاد محصولشان پشتیبانی‌های مردم را از عرضه و تقاضای این محصول در استان اردبیل داشته باشند.
 
حسین‌زاده با بیان اینکه تلاش دولت بر عرضه و تقاضای مناسب اقلام مورد نیاز مردم و تامین مایحتاج آنهاست، بیان کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا نابسامانی‌ بازار زمینه تورم و افزایش قیمت‌های مهار نشدنی را به وجود آورد تا عده‌ای دلال و سودجو از این وضعیت سوءاستفاده کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده مردم شرایط مناسبی را در عرضه و تقاضا و پائین آمدن قیمت مایحتاج ضروری شاهد خواهند بود، ادامه داد: سعی بر این است تا رضایت مردم فراهم آید هر چند که مشکلات اقتصادی موجود غیر قابل انکار است و در حل آن باید همه پای کار بیایند تا از این شرایط سخت عبور کنیم.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل گلایه‌های مردمی را در افزایش قیمت مایحتاج ضروری خاطرنشان کرد و گفت: جهاد کشاورزی، سازمان صنعت و معدن و تجارت، اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و خود بازاریان موظف شده‌اند تا با دقت و نظارت بیشتر مایحتاج مردم را تامین و جلوی افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را بگیریم.
 
حسین‌زاده همچنین از تعزیرات حکومتی خواست؛ تا با تشدید نظارت‌ها و تقویت گروه‌های ناظر اجازه ندهند تا افزایش نامتعادل قیمت در بازار شکل گیرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.