علی خاک‌نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :اختصاص این میزان اعتبار سبب شد شبکه‌های فاضلاب شهری اردبیل فعال شود .
وی بابیان اینکه هیچ طرح فاضلاب شهری در استان تعطیل نشده است افزود: در حال حاضر در اردبیل بالغ بر 530 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است و در مناطق شهرک‌های حاشیه‌ای نیز اجرای 200 کیلومتر شبکه فاضلاب جدید مورد نیاز است .
خاک‌نژاد با اشاره به اجرای طرح های فاضلاب در مناطق سیزده گانه اردبیل افزود: در محلات سیزده‌گانه اردبیل و شهرک‌های مختلف از جمله شهریار، نیستان، نیروی انتظامی و شهرک کشاورزی طرح های فاضلاب شهری در دست اجرا و از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است .
وی همکاری شهرداری اردبیل در صدور مجوز حفاری را یادآور شد و گفت: برای اجرای طرح های فاضلاب لازم است شهرداری در صدور مجوز حفاری همکاری خوبی با اداره کل فاضلاب شهری داشته باشد در غیر این صورت شاهد تعویق اجرای طرح ها در اردبیل خواهیم بود .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری اردبیل بیان کرد: اگر شهرداری مجوز حفاری 50 کیلومتر طرح فاضلاب را صادر کند اجرای شبکه فاضلاب در اردبیل تسریع می شود .
خاک نژاد بااشاره به اجرای شبکه فاضلاب در دیگر شهرستان‌های استان گفت: شبکه فاضلاب در شهرستان‌های پارس‌آباد، مشگین‌شهر ، کوثر وخلخال در دست اجراست که با تکمیل آن مشکلات موجود در این شهرها رفع می شود.
براساس آمارهای مقامات مسئول ۴۹ درصد از جمعیت شهر 600 هزارنفری اردبیل تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.