به گزارش ایرنا ، مهدی بخشی روز چهارشنبه در نشستی با مسوولان اداره راه و شهرسازی نیر افزود: امسال هشت میلیارد و 200 میلیون ریال برای نگهداری راههای ارتباطی این شهرستان به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص یافت.
وی گفت: با توجه به حجم کاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی نگاه ویژه ای به اعتبارات سال آینده این 2 اداره خواهیم داشت.
بخشی اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره راه و شهرسازی در بحث احداث راه و نگهداری از آن جز ادارات مهم و فعال شهرستان هستند.
وی با تبریک هفته حمل و نقل و روز راهدار با بیان اینکه راهداری موجب حفظ سرمایه ‌های ملی و روان سازی ترافیک می‌شود افزود:‌ راه‌ها و حمل و نقل شریان های اقتصاد هستند و تاثیر زیادی در این زمینه ایفا می کنند و اگر جاده‌ های مناسب وجود داشته باشد حمل و نقل با کیفیت بهتر انجام می ‌شود و اقتصاد شکوفا خواهد بود.
او همچنین با اشاره به اینکه دولت تاکید دارد که کارها را به مردم واگذار و تشکل ها را تقویت کند تا حجم خودش را کوچک کند گفت: این دیدگاه باید تقویت بشود و استمرار یابد همانطور که در حمل و نقل هم بخش هایی قابل واگذاری است.
سرپرست فرمانداری نیر از خط کشی راه ارتباطی دورسونخواجه نیز خبر داد و افزود: بزودی عملیات خط کشی این مسیر به پایان می رسد.
بخشی با قدردانی از زحمات کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیر بیان کرد: با تلاش کارکنان این اداره خوشبختانه در برف و کولاک هیچ یک از راههای ارتباطی اصلی و فرعی مسدود نشد و مسافران با اطمینان در این جاده ها تردد کردند.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب ار دبیل و در مسیر جاده ارتباطی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.