به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر بهنامجو شامگاه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: علاوه بر افایش قابل توجه اعتبارهای ملی برای برخی طرح های عمرانی استان در بودجه سال آینده باوجود ممنوعیت به لحاظ کاهش سقف بودجه ردیف گرفته شده است.
وی با اشاره به اهمیت طرح راه آهن اردبیل گفت : این طرح امسال 860 میلیارد ریال اعتبار داشت که با پیگیری نمایندگان و مدیران ذیربط و استانداری توانستیم علاوه بر آن؛ مبلغ یک هزار میلیارد ریال دیگر به اعتبار سال جاری آن اضافه کنیم.
او گفت : راه آهن اردبیل به لحاظ اجرای خط آهن اردبیل به پارس آباد و امکان تسهیل در مبادله مسافر و بار با جمهوری آذربایجان و کشورهای حوزه قفقاز و آسیای میانه علاوه بر اهمیت استانی دارای اهمیت منطقه ای و بین المللی نیز می باشد.
رییس شورای اداری استان اردبیل ادامه داد : آنانی که به برخوردار نبودن این طرح از توجیه اقتصادی ایراد می گیرند بهتر است بدانند که اکنون صاحبان چندین کارخانه و واحد بزرگ تولیدی منتظر بهره برداری از راه آهن اردبیل به میانه هستند تا به واسطه آن بار و مواد اولیه مورد نیاز کارخانه را ازطریق شبکه ریلی حمل کنند..
او از مدیران ارگانها ؛ اداره ها ؛ سازمانها و دستگاههای اجرایی استان اردبیل خواست برای جذب به موقع اعتبارها در حوزه کاری خود تلاش بیشتر کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که با مطالعه ؛ برنامه ریزی و جدیت هرچه بیشتر در حوزه های گوناگون شاخص ها را در استان اردبیل بالا برده و حق این مردم شریف را بتوانیم ادا کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست که در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل باحضور نماینده مردم پارس آباد مغان در مجلس ترتیب یافت تعدادی از مدیران پیشنهادها و مشکلات حوزه کاریشان را مطرح کردند.
6019/6016
خبرنگار : مسعود وسیله** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.