بهرام غیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم سحر معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مناطق زلزله زده کرمانشاه خوب درخشیدند ، بنابراین به دعوت سازمان مرکزی دوباره اعضای این تیم برای خدمت رسانی فراخوانده شد.
وی اظهار کرد: تیم سحر جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مرحله اول خدمات حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی شایسته ای برای آسیب دیدگان زلزله ارائه کردند.
غیبی با اشاره به اینکه تیم سحر در مرحله دوم از 23 آذرماه به مدت 6 روز در مناطق زلزله زده حضور خواهند داشت، ادامه داد: در این مدت اعضای تیم سحر با مشارکت نوجوانان منطقه، فعالیت های امدادی، بشردوستانه و حمایتی- روانی اجرا خواهند کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در مرحله اول 14 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای حضور در تیم سحر انتخاب شده بودند و در شهرستان های دالاهو و سرپل ذهاب مستقر شده و خدمات متعددی ارائه کردند.
وی افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل از همان روزهای اول وقوع زلزله در منطقه حاضر شده و در زمینه امدادرسانی و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی نقش آفرینی کردند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان ماه در در غرب استان کرمانشاه 569 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت، این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت زد و براساس ارزیابی های صورت گرفته 77 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب دیده است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.