به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر بهنام جو روز یکشنبه در جلسه هماهنگی و پیگیری مصوبات منطقه ویژه اقتصادی نمین افزود: اداره کل راه و شهرسازی با فرودگاه برای جانمایی مسیر ورودی این منطقه توافق کردند و پیمانکار هم آماده است با مساعد شدن هواعملیات اجرایی احداث جاده ارتباطی این منطقه را شروع کند.
وی در مورد تامین برق منطقه ویژه اقتصادی نمین هم اظهار کرد: شرکت توزیع برق استان در حال ارزیابی و بررسی موضوع است و با تامین اعتبار برق مورد نیاز نیز تامین خواهد شد.
به گفته وی ، اختصاص 10 هزار متر مکعب گاز به منطقه اقتصادی نیز باید ویژه برآورد هزینه شود تا با تامین آن گاز رسانی به این منطقه نیز با سرعت انجام گردد.
استاندار اردبیل همچنین گفت: در خصوص پیمانکار و تامین زیر ساخت ها نیز قرار است شرکت شاهد با سازمان همیاری شهرداری های استان مذاکره و عقد قرارداد صورت گیرد و اقدام مشابهی برای واگذاری اراضی نیز با شرکت مربوطه انجام شود.
منطقه ویژه اقتصادی نمین (اردبیل ) با 2 هزار و 55 هکتار مساحت در چهار پلاک ثبتی در پشت فرودگاه اردبیل در حوزه استحفاظی شهرستان نمین واقع شده است. این منطقه در سال 85 در هیات دولت و در سال 89 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده اما هنوز عملیاتی نشده است.
به گفته ، مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین بیش از 180 سرمایه گذار داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در این منطقه اعلام آمادگی کرده اند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.