به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالله رضایی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر اظهار کرد: هر چند این تصمیم رئیس جمهوری آمریکا به این زودی عملی نخواهد شد اما واکنش جهان اسلام در چگونگی این موضوع بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
وی همراهی برخی از سران کشورهای عربی مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار را در اتخاذ این تصمیم بسیار موثر دانست و گفت: هم اکنون رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی مشغول ارزیابی واکنش جهان اسلام و مسلمانان به این موضوع هستند.
او اظهار کرد: این تصمیم بی شرمانه رژیم صهیونیستی برای خنثی شدن نیازمند اقدام عملی و انقلابی تک تک مسلمانان جهان می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1364بدستور رهبر فرزانه انقلاب را گرامی داشت.
خطیب جمعه مشگین شهر گفت: یکی از مشکلات اساسی حوزه فرهنگی تدریس متون خارجی در دانشگاههای کشور است که تاکنون صدمات جبران ناپذیری بر پیکره فرهنگی کشور وارد کرده است.
نمازگزاران مشگین شهری در راستای محکوم کردن تصمیم اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به بیت ‌المقدس راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، نمازگزاران در محکومیت این اقدام آمریکا رئیس جمهوری آمریکا خواستار اتحاد و انسجام جهان اسلام شدند.
راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون حمایت از فلسطین و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این اقدام را محکوم کردند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این زمینه قرائت شد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.