به گزارش روز جمعه ایرنا، نمازگزاران هرمزگانی از مقابل ضلع جنوبی مسجد جامع بندرعباس(مصلی قدس) تا میدان دفاع مقدس به صورت یکپارچه شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر سرائیل، فلسطین پیروز است آمریکا نابود است، بیت المقدس صحنه جهاد است آزادیش بسته به اتحاد است، بیت المقدس قبله ی نخستین رها شود با قدرت مسلمین، داعشی، تکفیری و صهیونیسم سه عنصر عامل آمریکایی را سر داده و خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار اعلام کردند.
نمازگزاران هرمزگان همچنین با شعارهای ترامپ بی لیاقت ننگ به نیرنگ تو، اسرائیل مرگت باد آمریکا ننگت باد، این گفته ی امام راحل است بیت المقدس پاره تن ماست، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، تو دهنی محکمی به اسرائیلی ها و آمریکایی ها زدند.
نمازگزاران در این راهپیمایی از دولت ها و امت های اسلامی، حمایت ملت مظلوم فلسطین و مقابله با اقدام ضد بشری ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و اتحاد و حفظ وحدت امت های اسلامی را خواستار شدند.
ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه گذشته در سخنانی در کاخ سفید اعلام کرده بود که تصمیم دارد سفارت آمریکا را از تل آویو به بیت المقدس منتقل کرده و قدس را به عنوان پایتخت رژیم عاصب صهیونیستی به رسمیت بشناسد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.