گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار اراک در این راهپیمایی با مشت های گره کرده حدفاصل مصلی بیت المقدس تا میدان نماز این شهر را طی کردند و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، جنایت اسرائیل جنایت آمریکا، این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست، آتش به جان مردم از شرر آمریکاست و جنایت صهیونیسم زیر سر آمریکاست سر دادند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در پنج بند قرائت شد که در بخشی از آن تصمیم شیطانی و نابخردانه آمریکای جنایتکار در حمایت بی چون و چرا از جنایات وحشیانه، آشکار و ضد بشری رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی در انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم مجعول صهیونیستی محکوم شده است.
تظاهر کنندگان همچنین در این قطعنامه آمریکا را شیطان بزرگ، دشمن بشریت و عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه و جهان دانسته و مراتب نفرت و خشم قلبی خود را از سیاست های خصمانه ترامپ در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت در قلب ایران واقع شده است و نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری آن اقامه می شود.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.