مدیرعامل شرکت آرتاجوجه سبلان گفت: ایجاد تکنولوژی‌های جدید در صنعت مرغداری و جایگزینی مرغداری‌های صنعتی با سنتی راه نجات این صنعت در اردبیل است. 
قدرت حاجی‌نوری در گفتگوی اختصاصی با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: شرکت آرتان جوجه سبلان در استان اردبیل با تکیه بر علم روز و دانش‌های نوین اقدام به تولید مرغ می‌کند و به صراحت اعلام می‌کنم که درب سالن‌های تولید ما به روی همه باز است و علاقمندان این صنعت می‌توانند از این علم استفاده کنند. 
وی با اشاره به اینکه به جرات می‌توان گفت در استان ما شاید تنها سه نفر از تولیدکنندگان مرغداری را به صورت علمی و با تکنولوژی انجام می‌دهند و بقیه به صورت سنتی و تجربی عمل می‌کنند خاطرنشان کرد: این امر همان آفت بزرگ تولید در استان اردبیل است که ضرورت دارد با استفاده از تکنولوژی‌های نوین این صنعت را در استان به شکوفایی برسانیم.   این تولیدکننده برتر استان اردبیل با بیان اینکه شرکت آرتاجوجه سبلان موفق شد با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان دستگاه سورتینگ هوایی را از کشور آلمان که جزو برترین کشورها در تهیه تجهیزات کشتار است خریداری کند بیان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی بخش‌های متعدد در سالن تولید شرکت و ایجاد تونل انجماد و در کنار آن همکاری مرغداران بتوانیم در این بخش موفق ظاهر شویم. 
حاجی‌نوری ظرفیت کشتار این واحد تولیدی را هر ساعت 8 هزار و 500 تا 9 هزار قطعه اعلام کرد و گفت: در صورت نیاز ما قادر به افزایش این ظرفیت تولید در استان و ارتقای آن نیز هستیم. 
وی به سرمایه‌گذاری 45 میلیارد تومانی این کشتارگاه اشاره و تصریح کرد: معتقدم با رسیدن به کیفیت مطلوب و صادرات محصولات تولید شده در استان اردبیل در بازارهای عراق، افغانستان و ارمنستان با قدرت تمام با کشورهایی نظیر بلژیک، ترکیه و آمریکا رقابت خواهیم کرد. 
مدیرعامل شرکت آرتاجوجه سبلان با یادآوری اینکه ما در تولید تخم‌مرغ نطفه‌دار و جوجه یک روزه گوشتی نیز هم اینک در رده خوبی از رقابت قرار داریم اضافه کرد: صنعت مرغداری در استان اردبیل می‌تواند صنعتی پردرآمد باشد اما باید مسئولان امر با دقت نظر و توجه به مشکلات تولیدکنندگان این عرصه و تمرکز بر روی قیمت تمام شده محصولات تولید شده سرمایه‌گذاران این بخش را یاری کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.