به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا مسعود کاظمی در جلسه اعضای شورای شهر با فعالان ساخت و ساز لاهیجان با تاکید بر اینکه حمایت از حقوق فعالان صنعت ساختمان به عنوان وظیفه مدیریت شهری است، افزود: 75 درصد بودجه شهرداری لاهیجان و بخش عمده ای از شهرداری ها از ساخت و سازها تامین می شود و امروز برگزاری جلسه با صاحبان این صنف ، نقطه عطفی به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه های توسعه لاهیجان در 200 صفحه به اعضای شورای شهر ارائه شده و اطلس سرمایه گذاری شهرداری نیز تهیه شده و به روز رسانی خواهد شد.
کاظمی تصریح کرد: پیشنهادهای فعالان ساخت و ساز در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت و مدیریت شهری در کنار پارلمان محلی لاهیجان، درصدد حل مسائل و مشکلات پیش روست و در این مسیر با بهره گیری از تجربیات و پیشنهادات فعالان عرصه ساخت و ساز در عمران و آبادانی لاهیجان کوشش خواهد شد.
وی یادآور شد: در جلسه ای که با استاندار گیلان داشتیم، از ایشان دعوت شد تا یک روز مهمان مردم لاهیجان باشند و ضمن آشنایی با توان و پتانسیل های این شهر نمونه گردشگری، برای توسعه و آبادانی لاهیجان کمک کنند.
کاظمی ادامه داد: نگاه متمرکز به محلات کم برخوردار بر پایه عدالت محوری است و برای توسعه لاهیجان برای همه محله های شهر برنامه ریزی خواهیم داشت و احداث سرای محلات و اجرای پروژه هشت محل و هشت بهشت از جمله این برنامه ها در محلات قدیمی شهر لاهیجان است.
اعضای شورای شهر لاهیجان نیز در این جلسه آمادگی خود را برای تعامل با فعالان ساخت و ساز و همکاری با سرمایه گذاران اعلام کردند. فعالان ساخت و ساز لاهیجان نیز به تبیین دیدگاه های خود برای توسعه شهر و تشریح برنامه های حمایتی از ساخت و ساز در لاهیجان پرداختند.
شهر لاهیجان در شرق استان گیلان واقع شده و حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد و یکی از شهرهای در حال پیشرفت از نظر ساخت و ساز و توسعه شهرنشینی محسوب می شود.
خبرنگار : نظرپور ** انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.