به گزارش ایرنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این نشست با بیان اینکه دشمن با استحاله درونی درصدد کاهش عرق دینی نسل جدید است افزود: تشکیل جامعه و فرد بی تفاوت و دوری نسل جدید از مبانی دینی و انقلابی از طریق آسیب های اجتماعی و فضای مجازی از جمله برنامه های دشمن برای استحاله دینی و درونی است.
حجت الاسلام مهدی ستوده با اشاره به اینکه هویت زدایی دینی در میان جوانان تهدید بزرگ اجتماعی و فرهنگی حال حاضر کشور به حساب می آید گفت: نسل جدید در مقابل فضای مجازی و امپراطوری رسانه ای و اطلاع رسانی غرب به شدت آسیب پذیر است و باید مراقب بیشتری از انان صورت گیرد.
وی با بیان این مطلب که هزاره سوم هزاره تقابل ادیان و فرق است اظهار داشت: معرفی ایران به عنوان کشوری جنگجو و تخریب وجهه ایران در عرصه جهانی از جمله تئوری های غرب در جهت ایران ستیزی و اسلام ستیزی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: تقدس زدایی، تخریب و تحقیر مسلمانان اولین و اصلی ترین برنامه دشمنان و برنامه ریزان استکبار جهانی است تا از این طریق چهره بد و غیر قابل قبول از اسلام در جهان ترسیم نمایند.
حجت الاسلام ستوده ورود از طریق افراد و تشکیلات خودی را از جمله دیگر برنامه های غرب برای استحاله دینی نام برد و افزود: تمرکز روی افراط گراهای سنی و شیعه از دیگر برنامه ها تخریبی برای کاهش گرایش جهانیان به سمت دین مبین اسلام است.
وی ادامه داد: تمرکز امپراطوری رسانه ای جهان روی تهدیدها و فرصت های اسلام به جای توجه به نقاط قوت و ضعف است تا از این طریق نیز بتوانند چهره ای نامناسب و مخرب از دین به جهانیان عرضه کنند.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است، بخش عنبران از توابع این شهرستان سنی نشین می باشد.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.