به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز شنبه در جمع بانوان بسیجی مراغه افزود: صیانت از ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ انقلابی در جامعه امروز، وظیفه تمام آحاد جامعه و شیعیان راستین ائمه اطهار (ع) است.
وی ادامه داد: پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های آن به عنوان ادامه راه ائمه معصومین (ع) و مقدمه ساز حکومت جهانی ولی عصر (عج)، رسالتی بزرگ و خطیر بر دوش امت اسلامی است.
وی با اشاره به ویژگی های بارز اخلاقی حضرت زهرا (س) اضافه کرد: ایشان با ولایتمداری و اعتقاد راسخ به امامت یک تنه در برابر ضد ولایت عصر خود و آنان که درصدد ضربه زدن به ساحت اسلام ناب محمدی (ص)، مکتب نبوی وعلوی بودند ایستادند.
حجت الاسلام فیضی زاده گفت: این بانوی بزرگ در راه پاسداری از حریم ولایت و امامت با تقدیم جان خویش، بصیرت واقعی و روحیه انقلابی گری و دفاع از امام و رهبرخود را برای امت اسلامی در تمامی اعصار را به یادگار گذاشت.
وی انقلابی گری را دفاع از امام و ولایت عنوان کرد و افزود: امروز نیز بانوان جامعه اسلامی برای دفاع از ولایت باید با تمام توان، وارد میدان عمل شده و در راه دفاع از ولایت و ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش کنند.
مسئول نمایندگی سپاه مراغه ادامه داد: بصیرت والا، جامعیت شخصیت،عظمت وجودی و جلوتراز زمان بودن شخصیت بزرگ زهرای اطهر (س) ویژگی های لازم و کافی برای الگو شدن است.
حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد: ویژگی های اجتماعی و فرهنگی این بانوی بزرگ اسلام در تمام عرصه ها به ویژه در سبک زندگی باید الگویی عملی و اساسی برای خانواده ها و مادارن نسل امروز باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه احیای دین، ترویج ارزش ها و ظهور دین درعرصه جهانی از اهداف متعالی انقلاب اسلامی است گفت: دشمنان قسم خورده اسلام با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه ای در قالب جریان نفوذ با ترویج فساد و ابتذال درصدد ضربه زدن به نهاد خانواده ها و کم رنگ کردن ارزش های اسلامی و دینی در جامعه هستند.
وی افزود: ترویج بی اخلاقی ها، فرهنگ ابتذال، غرب زدگی، گرایش به پوشش های نامناسب و برنامه های ضد فرهنگی در جامعه از ابزارهای خطرناک نظام سلطه برای ضربه زدن به جایگاه بانوان در جامعه اسلامی بوده و باید در این زمینه هوشیار باشیم.
وی همچنین با اشاره افزایش نگران کننده آمار طلاق در کشور اضافه کرد: عدم رعایت روابط و مناسبات اجتماعی مبتنی بر آموزه های اسلامی و فرهنگی در کنار عدم توجه به زیرساخت های فرهنگی و نیز حضور ناآگاهانه درفضای مجاز، و گرایش به برنامه های ضد فرهنگی ماهواره و شبکه های اجتماعی نقش اساسی در بروز پدیده شوم افزایش طلاق در جامعه دارد.
حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد: مادران جامعه اسلامی باید با تکیه بر سبک زندگی اسلامی و الگو قرار دادن زندگانی حضرت زهرا (س) به عنوان بانو و مادر نمونه در برابر هجمه های خطرناک و ضد فرهنگی نظام سلطه برای فروپاشی خانواده ها اهتمام بیشتری انجام دهند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.