به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد میری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:آنچه در این چند روز برای مردم پیش آمد ، واقعا دل انسان را می خراشد، مشکل گردوغبار، که زندگی مردم را مشکل کرده است باید علاج شود.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری اضافه کرد:مقام معظم رهبری سیاست های کلی محیط زیست را ابلاغ کرده اند ، مردم گله مندند و با تبعیض میانه ای ندارند.
حجت الاسلام میری افزود: مردم گاهی احساس ناراحتی و رنج می کنندکه با توجه به ایستادگی و حضور مردم در تمام عرصه های دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی،توقعات آنها از مسئولین نیز باید پاسخ داده شود .
وی در بخش دیگری با اشاره به مقاومت فلسطین گفت:هرچند آزادی فلسطین محقق نشده است اما مقاومت اسلامی توانسته فلسطین را زنده نگه دارد.
امام جمعه موقت اندیمشک افزود:موفقیت مقاومت اسلامی در تحمیل یک جنگ فرسایشی به دشمن توانسته جلوی سیطره آنان بر منطقه را بگیرد.
وی گفت: پیغمبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) اهل مبارزه شدید با ظلم، طاغوت، کفر نفاق و فسق بوده اند، لذا پیروی از آن بزرگواران در ادامه و استمرار مبارزه با کفر و نفاق است.
حجت الاسلام میری در بخش دیگری با اشاره به ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا (س) وقتی در محراب می ایستاد نور نمازش در آسمانها می پیچید.
وی بیان کرد:فضائل و بزرگی ام ابیها (س) باید در این ایام برای همگان تبیین شود تا الگوپذیری از این بزرگوار در جامعه بیشتر نهادینه گردد.
7281/6064
خبرنگار:زهرا دهقان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.