به گزارش خبرنگار ایرنا ناصر نصیری روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی معلولان افزود: اگر در جامعه بستری برای خدمت به معلولان و ایجاد نشاط در بین آنان فراهم شود می توانیم جامعه ای شکوفا و موفق در زمینه های مختلف را شاهد باشیم.
وی بیان کرد: معلولان نباید در جامعه احساس ناراحتی و کمبود کنند و باید تمامی مسوولان و مردم همراه با تصویب قوانین تسهیل کننده زمینه موفقیت و زندگی راحت را برای معلولان فراهم کنند.
نصیری گفت: هیچ فردی به طور کامل انسان توانمندی نیست و همه انسان ها به نوعی ناتوانی هایی دارند و در این میان معلولان نباید احساس افسردگی داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل افزود: معلولیت محدودیت نیست و نباید معلولان به دلیل اینکه جزئی از وجودشان دچار معلولیت شده از تلاش و پیشرفت باز بمانند.
وی ادامه داد: عده ای از معلولان در جامعه وجود دارند که با تلاش و ایمان توانسته اند با طی کردن پله های ترقی حتی از افراد سالم نیز جلو بزنند.
نصیری گفت: حتی اگر مسوولان نیز در امر حمایت از معلولان کوتاهی کرده باشند ، خود معلولان باید با اعتماد به نفس و تلاش بی وقفه پله های پیشرفت را طی کرده و زندگی بانشاطی را برای خود بیافرینند.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.