به گزارش ایرنا ، فاطمه جوادی خوجین روز سه شنبه در نشستی با شهروندان خلخالی افزود: فقدان امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز خانواده ها و طولانی بودن فصول سرد سال در این شهر پدیده افسردگی را در بین مردم افزایش داده است.
او گفت که برای اجرای برنامه های نشاط آور ، ارتقای نشاط اجتماعی و سرگرمی مردم به ویژه در فصول پائیز و تابستان تلاش خواهد کرد.
وی استفاده حداکثری از قابلیت ها و توانمندی های زنان ، بکارگیری نیروهای بومی در همه بخش های عمرانی و خدماتی شهرداری و زمینه سازی برای اشتغال بیکاران و ایجاد خود باوری در بین زنان کارآفرین و توانمند را از جمله اهداف و برنامه های اولویت دار در کنار ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم در این شهر اعلام کرد.
جوادی اظهار کرد: برای دستیابی به اهداف توسعه و عمران شهری در خلخال نیازمند همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی بوده و انتظار دارد مسوولان اجرایی در دستیابی به اهداف کوتاه و بلند مدت و رسیدن مردم به رفاه عمومی و بهره مندی از خدمات شهری بهتر و بیشتر وی را یاری کنند.
وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای اقشار مختلف مردم بخشی از کارهای ذاتی شهرداری در کنار انجام خدمات شهری و عمرانی است که با توجه به تعطیل شدن پروژه های عمرانی به علت سرمای زود رس در خلخال می توان این بخش از وظایف شهرداری را در فصول سرد سال تقویت کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر خلخال نیز در این نشست گفت: شهردار جدید خلخال از بین 30 گزینه به عنوان برترین گزینه برای تصدی شهرداری این شهر از سوی اعضای شورای اسلامی انتخاب شده است.
بلال نوری افزود: شورای شهر با تمام قدرت از منختب خود در دستیابی به اهداف توسعه شهری تا آخرین روز کاری در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا حمایت خواهد کرد.
شهرداری خلخال در سال 1311 تاسیس شده و تاکنون 45 شهردار تصدی امور شهرداری را عهده دار بوده اند.
فاطمه جوادی چهل و ششمین شهردار خلخال و اولین شهردار زن خلخال است که سکان امور شهرداری را بدست گرفته است.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.