مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: پیروزی اخیر جبهه مقاومت در منطقه نمایشی واقعی از عظمت بسیج است که می‌تواند به وحدت و همگرایی امت اسلامی کمک کند
.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی ملااحمدی در نشست با فرماندهان سپاه و بسیج در گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند تا با عناوینی فریبنده همچون حامی تروریست و حقوق بشر زمینه فریب افکار عمومی را با استفاده از رسانه‌های خود ایجاد کند که در مقابل چنین شیطنت‌هایی ما باید با هوشیاری و دقت بیشتر عمل کرده و اجازه خودنمایی به دشمن را ندهیم.
وی به سرمایه‌گذاری میلیاردی دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغات رسانه‌ای و ماهواره‌ای اشاره کرد و بیان داشت: در چنین شرایط حساس و خطیر صدا و سیما در انجام رسالت فراگیر خود تلاش می‌کند تا ضمن شکستن ابهت دشمن به وحدت و همگرایی بیشتر دامن زده و فرصت استثنایی برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به وجود آید.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل به تعامل مجموعه سپاه و بسیج استان اردبیل با صدا و سیمای مرکز استان در تولید و پخش برنامه‌های متنوع اشاره کرد و افزود: تلاش ما بر این است تا این برنامه‌ها با محتوا و کیفیت مناسب به صورت رادیویی و تلویزیونی تولید و پخش شود.
ملااحمدی به تهیه و تولید برنامه علمداران توسط گروه تلویزیونی بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت هفتگی و نیم ساعت تهیه و پخش شده و مخاطبان از این برنامه استفاده خواهند کرد.

فرمانده سپاه استان اردبیل نیز در این نشست با بیان اینکه بسیج شاهکار امام در تقویت ارزش‌های نظام اسلامی است اظهار کرد: امروز تفکر بسیجی در سطح دنیا زمینه پیروزی مستضعفان را بر مستکبران فراهم کرده است.
سردار جلیل بابازاده قانع افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به مجموعه‌های سپاه و بسیج به عنوان یک مانع در مسیر پیاده کردن افکار و اندیشه‌های خبیث خود نگاه می‌کنند که در این زمینه آنچه که مهم به نظر می‌رسد تلاش گسترده برای نشان دادن اندیشه‌های پاک بسیج است که قوت و قدرت واقعی را برای نظام به همراه دارد.
استکبار با تهاجم فرهنگی سرمایه‌های ارزشی ما را نشانه گرفته است

در ادامه حجت‌الاسلام نجات فیاضی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با ناامیدی از تمام عرصه‌ها امروز تمرکز خود را در عرصه اقتصادی و فرهنگی گذاشتند تا به تدریج با ایجاد بدبینی و بی‌اعتمادی و همچنین دور کردن مردم از آموزه‌های دینی و انقلابی برنامه‌های خود را در قالب شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای تحقق و عینیت ببخشند.

وی افزود: در چنین شرایطی ضروری است تا صدا و سیما با همکاری سپاه و بسیج بستر تقویت مولفه‌های فرهنگ دینی و اسلامی را به خوبی فراهم آورده تا نوعی مصونیت در جامعه در برابر این هجمه‌های سنگین به وجود آید.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به راه‌اندازی استودیوی رادیویی فرهنگ ایثار و شهادت در صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: در این سه سال گروه تلویزیونی سپاه بیش از 2 هزار و 700 دقیقه برنامه تولیدی پخش کرده و 7 هزار دقیقه نیز برنامه به شکل ضبط شده از طریق صدا و سیما تهیه و پخش شده است.

فیاضی با بیان اینکه باید در تولید این برنامه‌ها به غنا و محتوای آن متناسب با رسالت بسیج توجه کنیم اضافه کرد: ضرورت دارد در شرایط کنونی با استفاده از رسانه فراگیر ملی در راستای تقویت وحدت و انسجام داخلی گام‌های عملی و جدی برداشته شود.

وی با تبریک هفته بسیج بیان داشت: هفته بسیج فرصت خوبی است تا ظرفیت عظیم این نهاد ارزشی به خوبی تبیین و تشریح شده و بیش از هر زمان دیگر سعی بر تقویت این نهاد انقلابی و ارزشی داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: در ادامه مسیر آرمانی انقلاب اسلامی ما وظیفه اشاعه و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی را با استفاده از رسانه‌های ارزشمندی همچون صدا و سیما برعهده داریم که امیدواریم به رسالت تاریخی خودمان در این شرایط به خوبی عمل کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.