رامین معبودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 124 خانوار در جاده های مشگین شهر و خلخال گرفتار برف و کولاک شده بودند.
وی با اشاره به اسکان اضطراری 219 نفر حادثه دیده توسط جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این خدمات با بکارگیری سه تیم عملیاتی ، 9 نجاتگر و سه دستگاه آمبولانس توسط جمعیت هلال احمر انجام شد.
وی با بیان اینکه در سه روز گذشته به 26 نفر حادثه دیده جاده ای امدادرسانی شد افزود: این افراد در 6 فقره تصادف جاده ای دچار حادثه دیدگی شده بودند.
وی با بیان اینکه در این حوادث پنج خانوار دچار حادثه شده و هشت نفر هم مصدوم شده بودند، اظهار کرد: در این حوادث 2 نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال و پنج نفر هم به صورت سرپایی درمان شده و یک نفر دیگر از مصدومان حادثه بعد از عملیات رهاسازی با به کارگیری ست نجات جمعیت هلال احمر برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شده است.
معبودی تشریح کرد: در این حوادث جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بکارگیری 6 تیم عملیاتی، 18 نجاتگر ، 5 دستگاه آمبولانس و یک خودرو نجات به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.
طول راههای ارتباطی بین شهری و روستایی استان اردبیل 6 هزار و 371 کیلومتر است که هشت گردنه برفگیر و سخت گذر به نام های حیران ، صایین ، بودالالو ، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره آغاج و اسلام آباد در راههای ارتباطی این استان قرار دارند.
اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب های بسیار تندی به زمین های کم ارتفاع اطراف خود شامل کرانه های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت های کم ارتفاع استان های آذربایجان شرقی و زنجان منتهی می شود و به همین لحاظ جاده های این استان اغلب دارای پیچ ها و شیب های بسیار تند هستند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.