مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیشترین فرصت و فضای اشتغال در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مربوط به حوزه صنایع دستی است که در هشت ماهه امسال برای 423 نفر در این بخش اشتغال ایجاد شده است. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، کریم حاجی زاده در جلسه مشترک شورای اشتغال و اقتصاد مقاومتی گفت: بیشترین فرصت و فضای اشتغال در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مربوط به حوزه صنایع دستی است که در هشت ماهه امسال برای 423 نفر در این بخش اشتغال ایجاد شده است. 
وی با بیان اینکه در بین بانک‌های عامل بانک ملی و صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشکل و مانعی ندارند خاطرنشان کرد: بانک صادرات از پذیرش پرونده خودداری می‌کند در حالی که انتظار می‌رود با پذیرش یک ضامن آن هم ضامن متناسب با ساختار جمعیتی روستایی و عشایری در تولید صنایع دستی فرصت بهره‌مندی از این تسهیلات برای متقاضیان فراهم آید. 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بخش دوم اشتغالزایی ما در بخش گردشگری و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی است که در این زمینه 29 طرح در شهرستان‌ها تهیه و به سرمایه‌گذاران ارائه شده است. 
حاجی زاده ادامه داد: 10 مورد از این طرح‌ها متقاضی داشته و بستر سرمایه گذاری در آنها فراهم است که پیش بینی می‌کنیم از این محل زمینه اشتغال 792 نفر نیز فراهم آید. 
وی افزود: ما کل اطلاعات مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری و فرصت‌های فراهم شده برای سرمایه‌گذاران را با رقم پرداختی تسهیلات به صورت شفاف و روشن به متقاضیان اعلام کردیم که امیدواریم با تدارک زیرساخت‌های مورد نیاز زمینه انجام این سرمایه‌گذاری‌ها و به دنبال آن اشتغال مورد نظر فراهم آید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.