به گزارش ایرنا ، مهدی بخشی روز چهارشنبه در آئین معارفه شهردار نیر افزود: عدم همکاری برخی از صاحبان اراضی مشکلاتی در مسیر اجرایی شدن پروژه کنارگذر نیر ایجاد کرده و انتظار می ‌رود راهکارها و تصمیم های اساسی در این راستا اندیشیده شود تا بتوانیم هر چه سریع‌ تر اجرای این پروژه را ادامه دهیم.
او گفت: اهمیت اجرایی شدن پروژه کنارگذر نیر بر همگان آشکار است، چرا که این شهرستان با توجه به وضعیت گردشگری که دارد بویژه در تعطیلات میزبان خیل عظیمی از مسافران و گردشگران است.
وی تشریح کرد: با وجود اینکه تلاش برای اجرایی شدن پروژه کنارگذر نیر به سال ‌های گذشته باز می‌گردد اما به دلیل پاره‌ ای از مشکلات فنی مسیرهای پیشنهادی و عدم رضایت اهالی هیچ یک از این گزینه ‌ها به نتیجه نرسیده است.
بخشی افزود: قرار است هیات سه نفره شامل 2 نفر به نمایندگی از صاحبان زمین ها و یک نفر به نمایندگی از راه و شهرسازی نسبت به قیمت گذاری منصفانه زمین ها اقدام کنند و این توافق و نظر ارزیابی و کارشناسی املاک برای انجام سیر مراحل قانونی پروژه است.
سرپرست فرمانداری نیر همچنین با تبریک انتصاب ممی زاده به سمت شهرداری نیر گفت: از شهردار جدید نیر انتظار می رود با جذب سرمایه گذار در منطقه با توجه به نیمه دولتی بودن شهرداری ها و اعتبارات محدود و بدهی میلیاردی شهرداری نیر در راستای اجرای پروژه های عمرانی و پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران شهرداری اقدامات اساسی بردارد.
بخشی در ادامه خواستار تسریع در روند مطالعه و تصویب طرح جامع گردشگری بولاغلار نیر و تکمیل زیرساخت‌ های این مناطق شد.
استان اردبیل دارای 37 منطقه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت است که از این تعداد هفت منطقه نمونه گردشگری در شهرستان نیر قرار دارد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.