مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیل از اعلام آمادگی ۶۰۰ ناشر بر حضور در نمایشگاه کتاب اردبیل خبرداد وگفت: به دلیل محدودیت مکانی۳۰۰ ناشر به یازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل دعوت شد تا در قالب ۱۵۰ غرفه آخرین تولیدات خود را عرضه کنند. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، سید ناصر اسحاقی در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب اردبیل از ۲۱ تا ۲۶ آبان ماه افزود: در این نمایشگاه بیش از 300 ناشر حضور دارند بطوریکه کتب عرضه شده در آن از  تخفیف حداقل ۳۰ درصدی برخوردار خواهد بود. 
مدیرکل فرهنگ وارشاد اردبیل با اشاره به برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل  گفت: برگزاری کارگاه داستان‌نویسی، کارگاه سبک زندگی اسلامی و طب اسلامی، ایستگاه نقاشی کودک، رونمایی از کتاب، نشست تخصصی نماز و خانواده، تازه‌های نشر، کارگاه اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف، جلسه نقد و بررسی کتاب و شب‌شعر رضوی از جمله آنها می باشد. 
در ادامه وی با اشاره به انتخاب کتاب سال استان گفت: این طرح برای اولین بار در استان اردبیل اجرا شده است و برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه امسال اجرا می‌شود بطوریکه دو شاخص نگارش کتاب با محور اردبیل  و نویسندگان اردبیلی در انتخاب کتاب سال ملاک انتخاب خواهد بود. 
اسحاقی از عملکرد مطلوب رسانه ها در انعکاس رویدادهای اخیر استان تقدیر کرد و افزود: در دهه سوم آبان ماه استان اردبیل شاهد ترافیک فرهنگی خواهد بود. 
وی همچنین از صدور مجوز برای  ۳۶۷ کتاب در سال‌های ۹۴ و ۹۵ خبرداد وگفت: از نویسندگان شاخص استان در نمایشگاه کتاب نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.     مدیرکل ارشاد اسلامی استان در ادامه از برگزاری مناظرات رضوی در دهه سوم آبان اشاره کرد و یادآور شد: در این دوره موضوع پژوهشی گفتگو و مناظرات رضوی انتخاب شده است. 
اسحاقی باز ارسال  ۲۱۵ مقاله به دبیرخانه همایش خبرداد وگفت: در مرحله نخست ۱۰۰ مقاله و در مرحله دوم داوری ۵۰ مقاله مورد پذیرش واقع شده و در نهایت در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه ۱۲ مقاله شاخص ارائه می شود.      
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.