به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات خلخال افزود: 280 میلیون ریال از تعهد 500 میلیون ریالی ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان در کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته از طریق کمک های مردم محقق شده است.
وی گفت: با توجه به استقبال و مشارکت خوب مردم خلخال در کمک به بازسازی عتبات عالیات ، خلخال بزودی جز شهرستان های برتر کشور در کمک به بازسازی عتبات عالیات کشور معرفی خواهد شد.
وی از فروش اسناد افتخاری مشارکت در ساخت و بازسازی صخن های مطهر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات خلخال خبر داد و اظهار کرد: این اسناد شامل سند خشت طلایی صحن مطهر امام حسین (ع) ، سند بازسازی صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا و سایر حضرات اهل بیت است که در اسناد افتخاری مشارکت 25 تا 40 میلیون ریالی به خریداران و مشارکت کنندگان در بازسازی عتبات عالیات اعطا می شود.
فرماندار خلخال با بیان اینکه در سال جاری بخشی از تعهدات مالی این شهرستان در کمک به بازسازی عتبات عالیات از محل کمک های دستگاه های اجرایی و بصورت مشارکتی و یا انفرادی تامین شده و در اختیار ستاد بازسازی قرار می گیرد می شود مسوولان ادارت ، ارگان ها و سازمان های دولتی را به همکاری در این زمینه فراخواند.
او گفت: با توجه به قول داده شده از سوی شهرداری خلخال در تامین و اهدای یک قطعه زمین به ستاد عتبات عالیات این شهرستان انتظار می رود قول داده شده عملی شود.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.