به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان اردبیل و در مراسم تودیع خود افزود: این میزان سرمایه گذاری با وجود محدودیت مالی دولت در این مدت در استان اردبیل انجام شده است.
وی اظهار کرد: برای مهار آب های مرزی در چهار شهرستان شمالی استان اردبیل مبلغ یک میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است که 60 هزار هکتار از زمین های کشاورزی این مناطق را زیرپوشش قرار خواهد داد.
وی ماندن سیب زمینی در دست کشاورزان اردبیل که بزرگترین تولیدکننده این محصول در ایران است را یکی دیگر از مشکل ها و دغدغه های دیرینه روستاییان منطقه دانست و خاطرنشان کرد: با ایجاد کارخانه عظیم فرآوری سیب زمینی که در حال احداث می باشد این مشکل در اردبیل برطرف می شود.
او به کارهای انجام شده دولت یازدهم در بخش گردشگری استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: بهره برداری از پل معلق مشگین شهر که در منطقه خاورمیانه بی نظیر می باشد و نیز راه ارتباطی مطمئن اردبیل به گیلان از طریق خلخال که می تواند سالانه حجم انبوهی از گردشگران را جابجا کند از اقدام های انجام شده در این ارتباط می باشند.
خدابخش ، افزود: همچنین به ورزش های قهرمانی در سطح بین المللی به منظور کمک به بخش گردشگری و جذب هرچه بیشتر توریست به واسطه معرفی این استان به مردم جهان توجه ویژه ای شده به گونه ای که در چهار سال گذشته چند مسابقه ورزشی جهانی مهم از جمله در رشته های والیبال ، قایقرانی و اسکی برگزار شده است.
او کمک به راه اندازی کارخانه های راکد و نیز طرح های نیمه تمام بزرگ استان اردبیل و ایجاد اشتغال به منظور کاستن از معضل بیکاری را یکی دیگری از اقدام های انجام شده دولت یازدهم در این استان ذکر کرد.
خدابخش ، در پایان ضمن طلب حلالیت از همه مردم و مدیران استان اردبیل از همه مدیران منطقه خواست با استاندار جدید اردبیل نیز نهایت همکاری را داشته باشند.
در نشست شورای اداری استان اردبیل که در سالن فدک اردبیل برگزار شد با قدردانی از خدمات چهارساله مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل ، اکبر بهنام جو به این مسوولیت معرفی شد.
6019/6016
خبرنگار: مسعود وسیله ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.