مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: دو نفر که پیش از این توسط هیئت فوتبال برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل رد صلاحیت شده بودند از طریق فدراسیون و وزارت تائید صلاحیت شدند.
ایوب بهتاج در گفتگو با ایسنا منطقه اردبیل، اظهار کرد: با روند آغاز شده به نظر می رسد که در یک ماه آینده انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل برگزار شود که با تائید صلاحیت این دو نفر به زودی تعداد کاندیداها مشخص خواهد شد.
وی بدون اشاره به علت تاخیر سه ساله در برگزاری انتخابات این هیئت خاطرنشان کرد: باید روندی طی می شد که به نظر می رسد این روند در حال گذر است و به زودی شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل خواهیم بود.
در 6 سال اخیر و بعد از انتخاب صمد نوتاش به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تیره شدن روابط هیئت با ورزش و جوانان به نابودی فوتبال اردبیل منجر شده به طوری که مدیر کل ورزش و جوانان سال هاست که در مصاحبه های خود سخن از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال با یک روند خاص رانده است که این وعده ها تاکنون عملی نشده و به نظر می رسد عمر مدیریتی هیئت فوتبال استان اردبیل همچنان به درازا بکشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.