به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام میکائیل مقدسی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نیر افزود: در سال تحصیلی معلمان و مسوولان آموزشی باید طوری برنامه ریزی کنند تا دانش آموزان باسواد علمی زیاد فارغ التحصیل شوند و نیازی به کلاس های جبرانی نداشته باشند.
وی به مظلوم ماندن وزارت آموزش و پرورش در میان وزارتخانه های دیگر اشاره کرد و گفت: پایه و اساس جامعه آموزش و پرورش است که متاسفانه به این نهاد مهم توجه جدی و اساسی نشده و توجه دولتمردان به وزارت آموزش و پرورش ضرورت دارد.
وی اظهار کرد: نگاه مسوولان به وزارت آموزش و پرورش نباید اقتصادی باشد بلکه یک دستگاه فرهنگی است و سایر وزارتخانه ها باید تلاش کنند تا شکوفایی وزارت آموزش و پرورش در تمام زمینه ها فراهم شود چون دانش آموزان مدیران آینده کشور هستند.
فرماندار نیر هم در این جلسه گفت: در قالب کاروان راهیان نور 80 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان نیز 24 مهرماه به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.
مهدی احمدی با اشاره به فرارسیدن هفته بهداشت روان افزود: کمیته بهداشت روان تشکیل شده و در چهار مدرسه دخترانه و پسرانه نیز طرح همیار مشاور به اجرا گذاشته خواهد شد.
او گفت: با همت و تلاش اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش نیر 19 برنامه مختلف ورزشی در طول هفته تربیت بدنی در شهرستان برگزار خواهد شد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.